tysk patrouljebåd 1943

jeg har købt en tysk patrouljebåd fra krigen har kun købt den for at overtage havnepladsen i skælskør og har nu sat den til salg på qxl så hvis der er nogen der er intereseret er det bare ind og byde
mvh kim

der er altid solskin bag skyerne

22 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ha Ha - kan du ikke sætte et par billeder ind - måske du også vil oprette den på www.fenderen.dk


Danmarks nye bådforum

www.fenderen.dk
Husk den blå avis og guloggratis.dk

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg kan ikke finde den på QXL er den blevet solgt, - hvis ikke hvad har du i tankerne ?

>>Hilsen Lars cool
i efterlyser så tit en afslutning på tråden den får i denne gang .som tidligere skrevet blev den solgt på qxl sidste fredag morgen kom den nye ejer fra jylland han agtede at sejle den gamle dame til ribe .prøvede at tale ham fra det ved at fortælle alt hvad der kan ske med en så gammel båd der ikke er blevet veligeholdt i så mange år og så på denne årstid og på vestkysten. den eneste erfaring han havde med at sejle var at han havde anlagt skipperskæg.så han stod ud af skælskør havn torsdag middag uden vætktøj redningsudstyr ingen søkort eller havnelods men i 15 sekm østlig vind trods gode råd fra mig -havnefoged samt en erhvervsfisker. han sejlede efter storebæltsbroen hvor han krydsede over , det gik fint mens han var i læ under sjælland men da han kom under fyns kyst tog vinden magten og nærmest smed ham ind i den gamle trafikhavn. der kunne han ikke finde læ så han tøjrede op af bolværket med for kort tov så han fik lyftet fordækket 4 cm samt lidt andre skader men han vil stadig sejle til ribe .

der er altid solskin bag skyerne

øhh det er da en lidt langsom måde at begå selvmord på... Man kan så kun trøste sig med at han er alene og ikke har ansvar for andre.
Hvis det kommer til en redningsaktion burde sådan en mand betale selv.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

SE HER HAR MAN EN RIGTIG SØ COWBOY!!!

Det vil blive spændene at høre om denne Cowboy, kan ride på en bølgetop hele vejen til Ribe med livet i behold! Hvor dum har man lov at være!!!!
God vind.
ked af at sige det han var ikke alene han havde sin kæreste med hun stod af i nyborg mon hun skal med ud mere

der er altid solskin bag skyerne

Ja du skriver godt nok, at det var en afslutning på historien, men jeg synes nu snarere, at det var en optrapning af historien, som det kunne være meget spændende at høre hele slutningen på.

Om ikke andet, er der måske, en der holder til i Ribe, der har set, om den stolte skude er dukket op?
Jeg har også et stort skæg, men mon også det sætter mig i stand til at føre færge? :)

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 12 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis