Cnc Router af MDF plade

Hej vil til og igang med at bygge en cnc fræser i mdf plade. Men da jeg kan se herinde at der er rigtig mange der har prøvet det ville jeg spørge hvad skal der til af eldele for at lave den. Har kikket på de sæt fra hobbycnc, men da jeg ikke er skrap til dt elektriske kan jeg ikke rigtig gennemskue, hvad der er med et sæt.
Da var det jeg tænkte om nogle af de garvede kunne lave en liste over de ting fra hobbycnc man har brug for.
Det skal vær en 3 axet maskine. den skal fræse i træ.

På forhånd tak.
Hej vil til og igang med at bygge en cnc fræser i... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er et meget bedre leje du har fundet dér. Det skal nok blive godt  

Ja, rørløsningen er genial, det er lidt simplere synes jeg.

Hilsen Metalsnedker
Ja, ingen tid har man nok af og som jeg har set en skrive: "So many toys, so little time"


Hilsen Metalsnedker
Ja også tager arbejdet en masse af ens fritid.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Tænkte om man skulle lave skinnevognen lidt på denne måde, så er der mulighed for at justere lejet ind til røret
kan man ikke rydde op her og slette ??
Har du selv tænkt dig at bukke den profil eller er det noget du køber? Det kan godt lade sig gøre at lave på en kantpresse, men det er bare lidt besværligt.

Hilsen Metalsnedker
Havde tænkt mig at tigge det sammen i rustfri, mn det kan godt være at det bliver vanskeligt at overholde målene så.
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis