Tråden er låst

Myrlin's hjælp til lav-det-selv.

Jeg har en del gange været med i debatten her på siden når folk skulle have råd eller vejledning. Mest på grund af at ikke alle råd er lige god.
Som faglært brolægger og autoriseret kloakmester og med mere end 10 år i branchen udover min lærtid og arbejde i tyskland og mest for privatkunder har jeg opbygget en god del erfaring og viden.
Derfor tilbyder jeg nu (som selvstændig) helt i websidens ånd at komme ude efter ønske og er behjælpelig med at i kan lav det selv.
At mange nu tænker, at det kommer til at koste lidt, skal ikke afskrække.
Målet er fra min side at i står efter rådgivningen med en konkret forstilling om jeres planlagte projekt, vejledning på skrift hvordan det udføres, alle kneb for at resultatet bliver proffesionelt og smukt at se på og videregivelse af fordelagtige indkøbspriser som ikke er til at få fat i for en privatmand.

Da dette ikke skal ligne noget gratis reklame er det en selvfølge at jeg giver svar på enkelte spørgsmål her / på E-mail og helt gratis. Derfor er vi her på siden.
Ovennavnte tilbud er en videreførelse af websidens formål og det kan jeg under ingen omstændigheder udfør omkostningsfrit.

Myrlin
@Mail.dk
Jeg har en del gange været med i debatten her på... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nu har du vist fået for meget snaps igen og vrøvler, Hans den 2.

Med venlig hilsen
ktm

Tak til Myrlin og alle de øvrige.

Denne tråd låses hermed, da det ikke fører til noget konstruktivt. Myrlin har brugt meget tid på at fortælle om farerne ved ikke at bruge håndværkere og det er vel så det.

Mvh. JørgenE

det lyder som håndværkeren

har startet krigen på denne indlæg

men lad de "store kom med forslag til lds"

uden at trække i håndbremsen.!

men det er anden på hvad det er.!

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind