jo da lidt med ynk og pivseri skal der til ind i mellem

sommerferien i år skulle have gået med sidste store renovering af biksen her, og stort set alt er indkøbt og lå klar når sommerferien på 3 uger gik i gang.
først skulle der lige lægges fliser for svigerforældrene, hvilket gik fint.
nydeligt når jeg selv skal sige det,
så nu skulle mit eget byggeri påbegyndes.
en rimelig omfattende omgang med opbrydning af gulve og støbning af nye med gulvvarme, nyt badeværelse og et extra værelse og sidst men ikke mindst etablering af "ispind" og solvarme.
så torsdag i sidste uge (uge 28) var noget familie oppe og hjælpe mig med at få smidt solfangerne på taget (den eneste opgave jeg bare ikke kunne klare alene

)
det gik nemt og de 3 paneler blev vipset op og sat fast, fredag skulle jeg så igang med byggeriet/nedbrydningen som jeg allerede havde tyvstartet på ved at vælte noget ydervæg.
men men men, for s... og sa..... fredag morgen er der knas i maskineriet, nærmere betgnet ryggen

kunne knap nok kravle ud af sengen, så der blev sat ind med massage af min dejlige forlovede og smertestillende, det hjalp rimeligt godt så efter et par dage mente jeg selv at jeg var klar til at gå i krig, selv om jeg stadig var øm. så loftet blev tømt for gammel isolering som self blev kørt til den lokale genbrug. det skulle jeg aldrig have gjort ryggen var god i ca 1½ dag, og blev efterfølgende så slem at jeg til sidst måtte tage til lægen.
som godt kunne forstå min ømhed, da rygsøjlen nærmest var S formet

en seddel på muskel afslappende piller og en henvisning til fys.
som jeg glæder mig grusomt til at komme til, for jeg sidder bare og vold keder mig i en stol med varme pude.
og selv om det da var meget rart de første 2 dage at blive puslet om, så er det ikke fedt når der skulle laves en masse.
samtidig med at man har en dejlig søn på 6 mdr. som man knap kan løfte pt. uden at pivse

så kære alle gds folk pas nu på ryggen der ude, den kan hurtigt ødelæge en masse planer og tvinge jer til at sidde stille og ligefrem holde fri

Piv klynk og øv fra en stole bundet GDS Gert