Velkommen til det nye LDS!

Som I kan se er den nye version af Lav-Det-Selv.dk endelig kommet i luften!

Der er lagt meget arbejde i denne nye version. Det meste kan I slet ikke se, for det foregår bag scenen. Men jeg håber alligevel at det falder i god jord. Her er kort (og overordnet) om de nye tiltag - mere følger:

  • Helt nyt site: Alt er lavet om! Fra den bagvedliggende teknik til designet
  • Ny platform: Vi får mange muligheder i fremtiden for at udvide LDS - noget vi ikke har kunnet før. Hold øje! Inden længe kommer der en masse nye spændende funktioner! 
  • Billedgalleri: Til at starte med er der tilføjet et billedgalleri, så vi kan vise huse, biler, både, projekter mv. frem og få feedback fra andre. Jeg håber I vil lægge billeder ind med det samme - for jo flere billeder jo bedre inspirationskilde vil galleriet blive for os alle!

Jeg er spændt på at høre hvad I synes! Skriv gerne ris, ros, feedback mv. som svar på dette indlæg.

PS: Der er lavet meget testarbejde op til lanceringen - tak til alle jer der brugte tid på at beta-teste og komme med gode input. Alle forslag kommer med så snart jeg får tid (indlæggene er gemt og ligger stadig tilgængelige på betaversionen).


Mvh. AllanE
Som I kan se er den nye version af Lav-Det-Selv.dk... Vis hele indlægget
91 svar
 Følg tråden
Der er 70 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Signaturen er nu gjort mindre og med en stiblet linje for at adskille. Hjalp det?

Mvh. AllanE
Lyder godt.

ktm, har du stadig problemer med hastigheden på LDS?

Mvh. AllanE

Velkommen hjem Allan - og nu ikke stresse..

Og ja - det hjalp meget.


Sniffer  
Problemer er vel så meget sagt, men f.eks. når jeg nu åbner denne svarrude, varer det så længe, at jeg begynder at spekulere på, om jeg ramte komandoknappen rigtigt, men så kan jeg jo se, at de grønne pinde i nederste , hedder det proceslinie?, begynder at fylde på.
Jeg fornemmer også, at der er mange ting, som skal vækkes til live, "bagved". Det er i alle tilfælde betydeligt hurtigere, blot at bruge Quicksvar ruden, som jo ikke har mulighed for lidt smilies.
Er det kun quicksvar, der har den glimrende citatmulighed?

Nu lagde du selv op til, at det nye LDS, skulle være meget hurtigere end det gamle, hvilket jeg så ikke helt kan følge, men det ligger måske mere i min forbindelse.

Jeg har lige skiftet til mobil bredbånd, som angiveligt skulle være hurtigere i forhold til min ADSL. Det synes jeg så heller ikke holder stik, uanset om jeg så har den allerfineste forbindelse. I øjeblikket har jeg begge systemer og kan ikke mærke nogen forskel.

Måske min PC bare er langsom?

Hvordan fungerer det i øvrigt, når man anmelder et indlæg? Jeg anmeldte ham med pyramidespillet medens du var på ferie.

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
Var lige inde i Galleri og kommenterede på den herlige Korsør motor.
Her virker "tilbage" knappen underligt. Den siger at websiden er udløbet, eller noget i den henretning.
Når jeg så trykker på på opdater, opdager jeg at indlægget kommer igen.
På forum er der ikke noget problem i at bruge "tilbage".
Er det mig, der fjoller? (Det gjorde jeg i teksten med datoen!)

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af AllanE den 10-08-2008 14:20
Signaturen er nu gjort mindre og med en stiblet linje for at adskille. Hjalp det?

Ja

Kan du, mens du leder efter andre løsninger, sætte vores navne så de står i fed skrift??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Er det kun quicksvar, der har den glimrende citatmulighed?

Du kan også citere ved at klikke på "Citat" ud for det indlæg du vil citere. Så ryger du ind på den "rigtige" ny-indlæg side. I quicksvar-ruden kan du skrive : ) - uden mellemrum - så bliver det lavet om til en smiley...se her: :)

Måske min PC bare er langsom?

Hmmm....jeg er lidt blank på hvad der er galt. Det går MEGET hurtigt her og hos andre jeg har bedt teste. Er det KUN når du vil skrive nyt indlæg ved at klikke "Tilføj svar" det går langsomt? Altså ikke når du klikker ind på et indlæg eller ind i galleriet?

Hvordan fungerer det i øvrigt, når man anmelder et indlæg? Jeg anmeldte ham med pyramidespillet medens du var på ferie.

Jeg har fået en henvendelse om netop det. Der er noget galt fordi ingen "anmeldelser" ryger videre til mig. Jeg kigger på det.

Her virker "tilbage" knappen underligt. Den siger at websiden er udløbet, eller noget i den henretning.

Ja, jeg ved det. Det er irriterende - beklager. Indtil jeg finder på en løsning kan man bruge knappen "<- Tilbage til gallerioversigten" i toppen af siden.

Kan du, mens du leder efter andre løsninger, sætte vores navne så de står i fed skrift??

Super ide, Grandoldman! Det er hermed gjort.

Mvh. AllanE
Kan det passe, at man ikke længere får e-mails om svar på tråde, hvori man har skrevet indlæg, men kun på denne tråd og så tråde man selv starter? Eller har jeg overset noget?

Med venlig hilsen
ktm

 

Ja du har overset den lille rude hvor du skal sætte et flueben ved starten af en tråd, den sidder lige over i venstre side. Der står: Send mig en email ved nye indlæg i denne tråd.

V.h. Håndværkeren
Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis