Velkommen til det nye LDS!

Som I kan se er den nye version af Lav-Det-Selv.dk endelig kommet i luften!

Der er lagt meget arbejde i denne nye version. Det meste kan I slet ikke se, for det foregår bag scenen. Men jeg håber alligevel at det falder i god jord. Her er kort (og overordnet) om de nye tiltag - mere følger:

• Helt nyt site: Alt er lavet om! Fra den bagvedliggende teknik til designet
  • Ny platform: Vi får mange muligheder i fremtiden for at udvide LDS - noget vi ikke har kunnet før. Hold øje! Inden længe kommer der en masse nye spændende funktioner! 
  • Billedgalleri: Til at starte med er der tilføjet et billedgalleri, så vi kan vise huse, biler, både, projekter mv. frem og få feedback fra andre. Jeg håber I vil lægge billeder ind med det samme - for jo flere billeder jo bedre inspirationskilde vil galleriet blive for os alle!

Jeg er spændt på at høre hvad I synes! Skriv gerne ris, ros, feedback mv. som svar på dette indlæg.

PS: Der er lavet meget testarbejde op til lanceringen - tak til alle jer der brugte tid på at beta-teste og komme med gode input. Alle forslag kommer med så snart jeg får tid (indlæggene er gemt og ligger stadig tilgængelige på betaversionen).

Mvh. AllanE
Som I kan se er den nye version af Lav-Det-Selv.dk... Vis hele indlægget
91 svar
 Følg tråden
Der er 60 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Dine spørgsmål lyder som umuligheder lige her og nu.
Allan er kørt træt og taget på ferie (velundt), så vi må styre vores utålmodighed lidt endnu.
Dit billede er da også meget godt.

Sniffer  
Hej Sniffer, Andys problem ligger i at han ikke længere har den båd der er billede af. Nu har han jo købt en MAXI 77 der skal have pladsen

Men den skal vel ikke sælges de første 14 dage, så det nåes nok.

Sniffer  
Båden på billede er solgt for over 14 dage siden efterhånden.
Nu skal jeg bare lige have taget en billedserie så jeg kan lave et lille galleri her over den.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hør Sniffer, hvorfor var det nu lige at der er vand rundt om Sjælland
Annonce
Håndværker...nu ikke alle de tåbeligheder fra dig - synes her er rigeligt allerede.

Og hvor skulle jyder vide det fra???

Sniffer  
Tjah se nu er jeg jo ikke Jyde men Fynbo der er rejst hjemme fra. Men på Fyn er vi da enige om at grunden til at der netop er vand rundt om Sjælland, er fordi vi syntes det var for dyrt at sætte hegn op
så er det vel af samme grund at der er vand rundt om fyn ???

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Det kan du da tildels have ret i, men for Fynboernes vedkommende var det for at holde Jyder og Sjælændere væk. Der har været tale om at vi ville have broerne udstyret med klap, så vi selv kunne bestemme hvem vi ville lukke ind.

Hey allesammen. Så er jeg tilbage fra en fantastisk tur til Island. Dér kan man snakke om at udnytte de vedvarende energi-kilder (gratis varme fra undergrunden), men det skriver jeg om et andet sted! Imponerende.

Ok - opsummering:

Profilbillede: Ja, der mangler mulighed for at uploade sit profilbillede. Jeg håber snart at have det klart.

Søgefunktionen: Der er kommet rigtig mange henvendelser om søgefunktionen. Den er ikke specielt god nu og jeg har to andre i kikkerten. Den ene er Googles gratis søgefunktion (som dog heller ikke er optimal) og den anden mulighed er at vente på en opdatering af den eksisterende søgefunktion. Opdateringen kommer snart (siger producenten) og vil samtidig løse en række af de ønsker/problemer der er med forummet nu. Jeg håber at kunne prøve opdateringen af snart.

Signature: Jeg er helt enig i at overskueligheden ikke er i top. Jeg går i gang nu med at se finde en bedre måde at vise indlæg på.

Mvh. AllanE
Der er yderligere 21 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis