Katte lort.

Hvordan slipper jeg af med at naboens katte går og skider i min have ?? Det skal være noget der virker. Det drejer sig "kun" om 5-6 katte.
Hilsen Peter
confused confused smile
Hvordan slipper jeg af med at naboens katte går og... Vis hele indlægget
122 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det er belastende at folk ikke accepterer at ikke alle elsker kæledyr. Jeg er helt tosset med de omstrejfende katte. Men havde jeg et parracelhus havde jeg nok sat et annonymt opslag op på lygtepæle "Uvedkommende katte bortskydes fra d.1 Juli"
Op med en fælle, og kør dem til dyrenes beskyttelse. Er den mærket, får ejeren den igen, og næste gang køres den langt væk.

 

Det kan du godt glemme alt om, den dukker op i løbet af en uges tid. Desuden syntes jeg det er meget uselt af dig at gøre noget sådant. Havde du været min nabo var du blevet anmeldt til dyreværnet.
ku du tænke dig at lege soldat med supersoaker
med at jage efter missekatte.!

så hoppe i millitærklude og supersoaker og gå i krig mod katte
med deres kradse våben.!

men jeg håper at de er vandskræk.!
Citat fra hans2.hansen

ku du tænke dig at lege soldat med supersoaker
med at jage efter missekatte.!

så hoppe i millitærklude og supersoaker og gå i krig mod katte
med deres kradse våben.!

men jeg håper at de er vandskræk.!


Nu vrøvler du igen Hans2.Hansen!!confused

Med venlig hilsen
ktm

 

håndværkeren jeg har drukket snaps.!

ktm er val en navn til ktm motocross motorcykel.fra sverige.!

hvist man skal ha mere vrøvl
men den ord kender jeg ikke
fra ktm crosser der kom blæsende
på cross bane nøørreee nøørree bvuooouuaaaaaaaa
i blå røg host host.!
Citat fra peter1215

Godt nyt ! I weekenden hoppede en af naboens kattte ind i bilen ( en af de 5-6 stykker). Den blev kørt 50 km væk. Lukket ud og vi håber vi aldrig ser den mere.



godt nyt??

Jeg håber ikke du er så dum du virkelig har gjort det. Jeg har ikke kat men jeg kan ikke finde ord for de følelser der ville dukke op hvis jeg blev udsat for at naboen kørte mit dyr væk.

Tænk på den uvished om katten dine naboer oplever når den pludselig er kørt ned. Man ved jo ikke om den er kørt over eller lignende.

Jeg kan godt følge dig i at det må være belastende og 5-6 katte er også mange, men det berettiger dig altså ikke til at kunne bortskaffe dem som du lyster


hmmm næste gang naboens børn larmer når de leger vandkamp i haven tror jeg sq jeg kører dem til tyskland og læsser dem af...
Hej Kasper

Som katteejer har du da ikke et godt råd til den arme mand ?

Hilsen
Allan
I kommer vidt omkring her.
Peter..: Det er sådan, at din nabo SKAL holde sine katte inde hos sig selv, men beder du om dette, ryger det, forhåbentlig, gode naboskab sig en tur.
Du kan gøre det lidt blidere, ved at bede naboen om at lave et stort nygravet stykke jord, så de kan skide der...og så håbe, at de gør det.
Der er dog også nogle positiver ved naboens mange katte.....du slipper for mus og rotter - rotter er ved at blive en stor plage alle steder og desværre virker gift ikke rigtigt på dem mere.
Så kattelort i haven eller rotter på loftet???confused
Jeg har iøvrigt selv tre katte og er også ved at blive vanvittig over alt deres skideri - beslutningen er, at når de er "brugt op" (læs..kørt ned) ja, så bliver det kun en enkelt musefanger, men så kommer naboernes katte jo bare i stedet og skider.

Sniffer  
Der er yderligere 102 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også