Isolering af kolonihavehus med Aluthermo

Hej! Jeg står og skal isolere et gulv og nogle vægge i et kolonihavehus,
huset er isoleret i forvejen med stadig pænt koldt om vinteren.
Så jeg overvejer at bruge Aluthermo.

Er der nogen der har erfaring med dette?
Kan et træhus "ånde" med Aluthermo?

LINK TIL ALUTHERMO
http://st-thermohus.dana11.dk/169-velkommen.htm

/MM

DR/\KE
Hej! Jeg står og skal isolere et gulv og nogle... Vis hele indlægget
54 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af pev på 17 sep 2010 21:47
Hej.

Nej i bliver ikke fri for plageånden før i kryber til korset

Og lad nu være med al den negativitet og brug lidt tid på at kigge på forsiden af www.aluthermo.dk og indrøm at flertallet har taget gruelig fejl


@ Pev: Jeg ville egentligt ikke blande mig. Men prøv lige at komme med noget andet dokumentation, end den der er på egen hjemmeside!
Jeg ville heller ikke købe en forklaring fra en skummelt udseende mand, bare fordi han siger at det står på hans egen hjemmeside.

Alt andet lige, mangler jeg stadig den overbevisende dokumentation og test fra et uvildigt firma.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Det er en metode jeg ville synes godt om. Jacob!


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Undskyld udtrykket, men der er sgu da godt nok mange som er noget tykpandet her i dette forum, er det læs og forstå i mangler. Alt det med høkasse er lavet og det virker sgu os 


PE

Skrevet af pev på 17 sep 2010 22:20
Undskyld udtrykket, men der er sgu da godt nok mange som er noget tykpandet her i dette forum, er det læs og forstå i mangler. Alt det med høkasse er lavet og det virker sgu os 


Måske er det noget så simpelt som troværdig information der efterlyses. Hvem stoler på en sælger ???

Jacob
Annonce
Jo Jacob, du har nok ret, derfor har jeg også afskaffet min sælger, jeg foretrækker at rådgive fremfor at sælge, men her i forummet, her vil man fuppes, eller så er man blevet fuppet godt og grundigt  Tror du at et forsikringsselvskab vil sætte flere millioner på kant hvis ikke produktet virkede. Jeg kan også garantere for, hvis det er godkendt i Tyskland, så har det klaret et meget højere krav end her i lille Danmark.


PE

At man er nødt til, at spame et fora som dette, gør at jeg aldrig vil tage det firmaet seriøst

mvh jens
Forsikrings selskaber kan betales til alt. det er jo en halv plummer branche. og bevisbyrden er forbrugerens. så selv om man har ret, kræver forsikringen beviser som er svære/umulige at løfte som den lille.

Jacob
Skrevet af pev på 17 sep 2010 22:20
Undskyld udtrykket, men der er sgu da godt nok mange som er noget tykpandet her i dette forum, er det læs og forstå i mangler. Alt det med høkasse er lavet og det virker sgu os 

Lad nu være med at begynde på det pis igen Pev!
Det bliver en stor gang mudderkastning, hvis du ikke kan holde dig i skindet!
Du VED at du er i undertal. Og du VED at vi er nogen der ikke rigtig tror på dig. Lad nu være med at bringe det til det punkt vi nåede ned på sidste gang.

Tal ordentligt og prøv at komme med henvisninger til dine påstande. (Og her taler jeg ikke om det du kan finde på din egen side!!)

Jeg er villig til at prøve nyt. Men noget der er så omdiskuteret og udokumenteret, vil jeg gerne vente lidt med.

Næstformanden


Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Jeg kan godt nok høre, at i ved noget om dette emne. Har i bygget med dette produkt, for det har jeg.

PE

Der er yderligere 34 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også