skal jeg holde mig fra fladt tag ?

Hej jeg skal til at købe hus for første gang og har kigget på et hus med fladt tag fra 1972. jeg har hørt man skal holde sig fra huse med fladt tag. er der nogle der har nogle gode råd .og kan man muligvis lave en lille hældning og er det svært/dyrt at lave
Hej jeg skal til at købe hus for første gang og... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
jeg har fået en håndværker til at tag med ud og kigge på taget i morgen så må jeg se hvad det bliver til. men i skal alle have tusind tak for hjælpen
det er stort af jer allewink super fedt forum og menesker her inde
Så må tagdækkeren på banen.

Et fladt tag idag kan være lige så godt som alt muligt andet, det skal bare være monteret korekt.

Det hjælper ikke at man selv går igang med at brænde sit tagpap på selv hvis man ikke har håndelaget for det. Så er det nemlig det bliver noget LORT og får dårlig omtale og glem alt det der med tagkit, tagtjære,tagasfalt og hvad de ellers hedder. Tagpap idag er et kanon godt produkt bare det bliver monteret af fagfolk. Der bliver nok monteret mere tagpap nu end der nogensinde er gjort før på specielt husbyggeri.

En renovering af et tagpap tag på 170 m2 med 2lag tagpap diverse hætter,tagbrønde samt sternkapsler vil ca koste 200 pr m2. eksl. opretning af vandlunker.

Samme omgang med en kileopbygning i Rockwool vil ca koste 600 - 700 pr m2

Det er EX moms priser. Garantien idag på sådan et tag er 15 år på Produkterne, samt 15 år på det udførende arbejde samt følgeskader.

Tagdækkerclaus
-------------------------------------------------------------------------
Jysk Tømrer & Tagentreprise
7100 Vejle
www.jtt-entreprise.dk

Sydjysk Tagentreprise

7100 Vejle

60767424

Alt i tagpap arbejde

se mere på www.sj-tagentreprise.dk

Rart at få dig på banen Claus, så kan ingen være i tvivl om hvad det koster.
( Jeg syntes nu stadig at huse med fladt tag er "cykkelskure" )
Bemærk også at selvom kluas skriver "15 års garanti", så vil jeg personligt godt skrive under på at taget normalt holder længere end de 15 år, især hvis man husker at vedligeholde det.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis