Hjælp med at teste det nye LDS

Så er vi ved at være der med den nye version af LDS! Vil du hjælpe?

Jeg har brug for at få jeres øjne på den nye version, for at fange fejl og mangler inden vi går i luften. I første omgang laver vi en lille, lukket test, for at have bedre styr på det. Senere åbner vi helt så alle kan smugkigge, mens de sidste ting bliver finpudset.

Jeg håber at der bliver taget godt i mod den nye version - der ligger meget arbejde i den og der er store planer om at forbedre og udvide LDS markant i den kommende tid.

I første omgang indeholder den nye version udover et forum også et nyt billedgalleri med karakter- og kommentarfunktion - det bliver forhåbenligt et hit. Derudover er der en række nye tiltag i støbeskeen, som bliver tilføjet løbende efter lanceringen.

Hvis du er interesseret i at teste den nye version, så skriv dit brugernavn og emailadresse til mig på [email protected] og jeg sender et link til beta-versionen. Den er (forhåbentligt wink) flyvefærdig i løbet af weekenden.

Mvh. AllanE
19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Så er den nye betaversion åben for alle! Kig ind på beta.lds.dk og lad mig høre hvad du synes!

Mvh. AllanE
[Indlæg slettet]

Med venlig hilsen
ktm

 

Ser lækkert ud - kunne dog ikke logge ind (da der åbenbart er indført nye krav til passwords?)

Mvh Jax
Jax: Jeg er meget interesseret i at høre hvad der gik galt med din kode. Det er én af de ting der er brugt rigtig meget energi på i forbindelse med at flytte data. Vil du ikke være sød at beskrive hvad du gjorde? Er du 110% sikker på at det er det rigtige kodeord du har tastet? Hvilken fejlmelding fik du?

Hvis der er der andre der har oplevet problemer med login, må I også meget gerne sige det.

Mvh. AllanE
Annonce
Aldeles ingen problemer!

Med venlig hilsen
ktm

 

No problems....

Sniffer  
Fik fejlen: "The length of parameter 'newPassword' needs to be greater or equal to '4'." (Det er vist et nyt krav)

Problemet er ikke større end at jeg bare ændrer mit nuværende password (som jo virker i den gamle LDS-version) wink

Mvh Jax
[Indlæg slettet]

Mvh Jax
[Indlæg slettet]

Mvh Jax
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis