Hjælp med at teste det nye LDS

Så er vi ved at være der med den nye version af LDS! Vil du hjælpe?

Jeg har brug for at få jeres øjne på den nye version, for at fange fejl og mangler inden vi går i luften. I første omgang laver vi en lille, lukket test, for at have bedre styr på det. Senere åbner vi helt så alle kan smugkigge, mens de sidste ting bliver finpudset.

Jeg håber at der bliver taget godt i mod den nye version - der ligger meget arbejde i den og der er store planer om at forbedre og udvide LDS markant i den kommende tid.

I første omgang indeholder den nye version udover et forum også et nyt billedgalleri med karakter- og kommentarfunktion - det bliver forhåbenligt et hit. Derudover er der en række nye tiltag i støbeskeen, som bliver tilføjet løbende efter lanceringen.

Hvis du er interesseret i at teste den nye version, så skriv dit brugernavn og emailadresse til mig på [email protected] og jeg sender et link til beta-versionen. Den er (forhåbentligt wink) flyvefærdig i løbet af weekenden.

Mvh. AllanE
Så er vi ved at være der med den nye version af... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Kære AllanE.

Kan godt se at du har knoklet.

Det ser rigtig godt ud, men hvorfor skal alt være så "stort", det giver for meget scroll.

Jeg ved godt at tendensen er sådan på sider der skal bære sig selv uden brugerbetaling, jeg aner intet om I tjæner penge på reklamer på siden.

Det virker fint her.

Fortsat god vind.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
PeterR: Hvilken opløsning kører du på skærmen? Den nye version - modsat den "gamle" - skulle gerne passe i bredden på 99% af alle skærme (ifølge mine statistikker)- dvs. minimum en opløsning på 1024x768. Tænker du på scroll op og ned? Problemet er, at man skal tage hensyn til alle. Og statistikkerne viser at flertallet kører højere opløsning end 1024x768. I de tilfælde vil alting blive for småt, hvis f.eks. skriftypen gøre mindre end den er nu.

Mvh. AllanE
Jeg kører 1024x768 på mange af mine computere, men det er alle menuer og bokse, billeder osv. der er meget store. Jeg tror det er næsten 25% i toppen der fyldes af logo og menu. Det vigtigste er der så næsten ikke plads til, nemlig indholdet.

Kan selvfølgelig bare bruge F11, når jeg er inde.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Ok, PeterR, jeg kan godt se hvad du mener. Jeg har lige lavet en lynændring, som cutter en smule af logoet + toppen. Jeg kan godt vinde nogle flere pixels, men lige nu er jeg gået i gang med opgraderingen....så stay tuned! Jeg håber vi har den nye version på i aften!

(PS: men det plejer jo at drille, så slå ikke hvis det først bliver i morgenwink )

Mvh. AllanE
Jeg ved ikke om jeg er blind, men kan ikke finde en søgefunktion, og vil godt lige se om der er et indlæg om hvordan man laver en 86 cm høj stige.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Annonce
Der er en søgefunktion under hver forum. Der er lidt teknik der driller, men så snart det er på plads kommer der en "rigtig" søgefunktion der søger på tværs af alle forummerne.

Mvh. AllanE
Når man tøffer lidt rundt på forum, har jeg svært ved at se forskel på om der er nye indlæg i f.eks. lav-båd.  Den der lille stjener/sol er ikke så tydelig/forskellig fra "ingen nye indlæg"
Og ja, galleri med en special båd-del lyder fint. Jeg venter dog lidt med at smide billeder ind.. Skal lige fikse og især vaske vores "nye" Maxi 77

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg mangler en knap til at komme til den sidste side i en tråd. Ellers skal man først ind på tråden, og derefter til den sidste side.

Og kan det lade sig gøre at få den der korte version/ overblik over en tråd ved at holde musen hen over et emne? Du ved, at der lige kommer de første linier...

Eller ser det godt ud. Keep up the good work.

 

Næstformanden


Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Den der lille stjener/sol er ikke så tydelig/forskellig fra "ingen nye indlæg"

Noteret!

Jeg mangler en knap til at komme til den sidste side i en tråd. Ellers skal man først ind på tråden, og derefter til den sidste side.

Og kan det lade sig gøre at få den der korte version/ overblik over en tråd ved at holde musen hen over et emne? Du ved, at der lige kommer de første linier...

Du kan komme til sidste side ved at klikke på sidetallet (se screenshot). Det med den korte version undersøger jeg - den er på listen!


Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis