Pris for montering af Velux-vindue.

Jeg ville høre om der er nogen der havde fået en tømrer til at montere et ovenlysvindue, og hvad prisen ca. er. Jeg har fjernet al isolering, taget er erternit af den nyere slags uden asbest. Der er 3 m op til tagrenden og har ekstra plader hvis det er nødvendigt.

Jeg ved godt det er svært at give eksakte priser, men kunne være der var nogen der havde stået i en lign. situation. Alternativt kunne det være nogen vidste hvor lang tid en proff bruger på det - så kan man måske tuske sig til en pris.

På forhånd tak.
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Et alm. velux vindue i en tilgængelig tagflade ville tage mig som amatør 10 timer. Mon ikke en prof. kan sætte det i på 5 timer. Så er det springende punkt hvad timelønnen er "over there" Jeg vil sige max 5k + materialer.


vh Anders
Jeg monterede et Velux vindue for år tilbage, der var en fin vejledning med, og det tog ikke mange timer, så overvej om det ikke er et GDS. projekt.
Hilsen Lars.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
min søster fik en polak til at sætte et i for hende, det tog ham 2 timer.
Hej,

Vi fik skiftet 4 stk. for godt en måned siden. Tømrererne pillede de gamle vinduer ud, satte nye i (inkl. skære tagsten til), lavede indvendig indækning med lister etc.
Det kostede ca. 10000,- pr. stk. inkl. vinduet. I tid brugte de 2 mand i 2 dage samt en mand i 1,5 dag. Så alt i alt 5,5 dage dvs. en 40 timer.
Så ca. 10 timer pr. vindue.
Det skal lige siges at i tilbuddet havde han kun regnet med at bruge ca. 2 mand i 2 dage (fik jeg af vide af svenden). Men det drillede vist lige lidt mere end han havde regnet med. Så jeg var glad for min faste pris :-)

Lars
I tillæg til LarssK - 3 vinduer på 2. sal (hvoraf 1 var dobbelt), incl. demontage, montage, efterisolering, nye tagsten og inddækning tog 3 mand knap 8 timer (24 timer i alt) - og det drillede (alle vægge og lofter er skæve).

Mvh.

Jan R.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Vi har fået et tilbud på 3500 kr. ex. moms pr. styk for montering. De skal sætte vinduerne i i forbindelse med, at taget skiftes. Er det en fin pris?
Er det i forbindelse med lægning af nyt tag er prisen for høj.

Det er jo 10 timers arbejde hvilket er godt det dobbelt af det det tager, med mindre det også er med indvendigt arbejde også.

Er der flere tagvinduer er prisen jo også lavere pr. montering.
Der er tale om 9 stk. Velux-vinduer. De skal også lave inddækningen, lysningen mv. Er det fortsat en for høj pris?
Ja, når der er så mange havde jeg forventet en mindre pris må jeg nok erkende.

Skal det laves som gipslysninger, eller i MDF/krydsfiner og lister ?
Det ved jeg faktisk ikke. Men tak for dit svar, for det er jo med at spare hvor man kan og vinduerne er jo ikke helt billige.
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også