Pris for montering af Velux-vindue.

Jeg ville høre om der er nogen der havde fået en tømrer til at montere et ovenlysvindue, og hvad prisen ca. er. Jeg har fjernet al isolering, taget er erternit af den nyere slags uden asbest. Der er 3 m op til tagrenden og har ekstra plader hvis det er nødvendigt.

Jeg ved godt det er svært at give eksakte priser, men kunne være der var nogen der havde stået i en lign. situation. Alternativt kunne det være nogen vidste hvor lang tid en proff bruger på det - så kan man måske tuske sig til en pris.

På forhånd tak.
Jeg ville høre om der er nogen der havde fået en... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hvad nu hvis det er med velux egne lysninger, så går tiden jo,
Tidsmæssigt er det ikke meget nemmere med velux´s egne lysninger nej, så hellere lave dem i gips.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
nej men hvis prisen er medregnet velux egne lysninger passer det meget godt.hvordan de er at sætte op ved jeg ikke men har hørt det ikke er for nybegyndere.
Det er faktisk rimeligt nemt når man har prøvet det et par gange, men første gang er det ikke altid lige til at overskue hvordan skabelonen skal bruges.
Det bedste er dog at det er leveret færdigmalet så man slipper for at skulle spartle, slibe og male lysningerne.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også