drejebænk sr80

nogen der kender noget til kvaliteten af denne drejebænkrolleyes

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
32 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mærke?
Størrelse?
Hvad er en "sr80"
Come on, det spørgsmål kan stilles bedre.
Jeg er da ked af at du ikke er tilfreds med spørgsmålet.
SR80 er navnet på en dansk produceret drejebænk. Bedre ?
kan ses under www.sr80.dk

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hej Lynæs

Jeg har faktisk haft fornøjelsen af rode med en SR 80, dog ganske lidt.

Mit indtryk var at maskinen er udført med den største kælen for kvaliteten idet føringer i tværslæde og fortsætter kørte som en drøm, hovedspindelen er med glidelejer som meget nemme at justere til perfekt rundløb.
Meget lækkert er i øvrigt de håndskrabte vanger.


Jeg syntes dog at maskinen er for lille, især i gennemboringen til at jeg ville anskaffe en sådan, men patroitisme og nostalgi kan jo få en mand til at foretage de skøreste ting

Mogens

<p>Hilsen<br /> Mogens Kilde</p> <p><a href="http://m_kilde.skysite.dk/">http://m_kilde.skysite.dk/</a></p> <p>&#160;</p>
Hej Lynæs.

Ja drejebænken er jo ikke stor har selv haft en, men hvis man ikke skal have de store emner op klarer den sig godt iforhold til østens drejebænke.

Rotwerk er også på en måde god har lige solgt min, men det er bestemt ikke så god som sr80.

De er blevet noget sjældne efterhånden hvor har du fået sådanne en støvet op henne
jeg har droppet ideen, jeg synes den er for lille. men jeg fik solgt min kineserbænk

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Annonce
ja på en måde, kunne se inde på gul& gratis der var en til salg inde.

Men det er for langt og køre

hvad med myford
jeg er åben for et godt tilbud, på en lille bænk med mm.gevindmulighed, men ikke en kineser

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hvor stor må den være for ellers er der dem jeg kender til Rotwerk og myford men myfordén ligger i ca 14000-15000 kr med gear til gevind brugt, hvis ikke du for brug for meget store emner er SR80 ellers en sød bænk men ja den er lille ved ikke hvad du skal bruge den til men de sælges j også fra nye og dele kan man vel stadig få ?

Synes flere og flere roder med små bænke

Men hobby folkene er jo også bredt sig en del på det sidste
jeg købte alligevel den sr80'er, skal hente den i morgen, er lidt spændt på det. jeg har ikke en fis anelse om, hvad jeg vil/skal bruge den til, og har indtil videre en stor TOZ i reserve

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
[Indlæg slettet]
Der er yderligere 22 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også