drejebænk sr80

nogen der kender noget til kvaliteten af denne drejebænkrolleyes

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
nogen der kender noget til kvaliteten af denne... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Såånn en Vesuv er også en " rigtig " drejebænk, og den han har ser rigtig godt ud, men jeg har ikke plads.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
jeg skal gerne lige kikke lidt nøjere på den, og hvad han ellers har. ta'r lige mit kamera med, så kan jeg maile dig lidt billeder og en kommentar, i morgen efter 15.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Det lyder rigtigt godt.

Takker
[Indlæg slettet]
Lynæs: "jeg regner dog med at skifte remskiver ud med frekvensomformer"

En kommentar: hvis motoren er kølet med blæser, er det sandsynligt at du er nødt til at sætte en ekstern blæser på når du kører med frekvensomformer, f.eks. fra en gammel PC.

MvH,

Bent.
Annonce
sælger fik et bedre bud, og solgte den til anden side, nemlig bøjen som har deltaget i denne tråd og tilsyneladende mener det er OK at røvrende andre, trods en klokkeklar aftale. nå skidt med det, jeg ville egentlig hellere ha' en lidt større. jeg kører med en del frekvensomformere til dagligt, og kender problemet, men det er et godt point du ta'r op. takfordet

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hold kæft hvor er du naiv, jeg fik jo at vide fra sælger du ikke ville have den iførste omgang da forlagstøjet har været monteret fordi det åbenbart havde genert dit øje.

Du havde en aftale med ham, du skulle hente den og en time før aftalen var sprang du fra og har "pruttet" om prisen lige siden og så fundet ud af noget og lavet en aftale med ham der men som han sagde til dig den der kommer først til mølle får først malet, og jeg vil da også hvis det var ham sælge den til en anden så lang tid man åbenbart ikke kan regne med dine aftaler iflg. sælger.

Og det post du har lagt i min postkasse vil jeg tag afstand fra for hvis forumet herinde skal være at ned rakke andre ned så prøv og se om du ikke kan finde et andet da vi andre går lidt op i det istedet.

Men det siger jo allerede lidt om personen, jeg kan meddele dig at bænken iøvrigt er rigtig fin og kører som om den var ny og sælger overhovdet ikke havde noget at fordække andet end det han havde haft med dig
alle kan jo se vore foregående indlæg, hvor jeg tilbyder dig hjælp vedr en anden bænk, og selv drage deres konkusioner, og nu er du igen på min ignorerliste

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Lynæs, køb nu bare den Vesuv istedet.
Der er altid plads til en Vesuv hvis man bruger.....

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
hej HansW desværre har jeg ikke plads, jeg har heller ikke det store behov pt.
men ville da gerne købe en lille bænk, hvis jeg falder over en. Det er også mest træ, jeg hobbyer i.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også