Kommentarer til projekt: 8-kantet voliere Ø4 m

Her samles kommentarer til projektet: 8-kantet voliere Ø4 m

Kommentarer vises både her og på projektet.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der gik noget galt med de stjerner Det skulle have været fuld hus

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Det ser super fedt ud. Max stjerner fra mig.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Det ser godt ud, flot arbejde du har lavet :)

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Vel-udført arbejde, det kunne en proff. ikke ha' lavet bedre, fuldført til perfektion. Fuldt blus på stjernerne herfra, dejligt at se. Go' Påske.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Annonce
Super lækker fuglevoliere. Kanon godt arbejde 👍👍👍👍👍 Du får også fem stjerner fra mig: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ 😀

Med venlig hilsen

Allan Johansen
-------------------------------------
Sådan kan det gå: http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw 
Det ser godt ud. Jeg skal igang med at lave et lidt mindre vollier, og har tænkt at "stjæle" nogen af dine konstruktionsdetaljer, men lige et par kommentarer og spørgsmål. Har du lavet en indgangssluse, er der et lille rum til foder/redskaber m.m.? Hvordan går det med at holde udyr fra at grave sig under vollier (jeg slås lidt med den slags, da jeg bor lige op til marker)? Er der læ (nok) i vollieren (jeg påtænker at montere lidt acryl eller lignende på et par af siderne)? Du har "naturbund" i din - jeg tænker at støbe. Har dårlige erfaringer med fliser der bliver undemineret. Eller kan man grave trådgitter 90 cm i jorden langs yderramme og lave bund i samme dybde af trådgitter (rotter graver ret dybt)? Jeg tænker at sætte eternitplader udvendigt på det nederste 30-50 cm. Pt har jeg kun et lag trådgitter i mit nuværende vollier, det forhindre ikke spurvehøgen i at række ind gennem maskerne (har oplevet det og har billeder hvor den sidder lige udenfor og overvejer

Jeg kan alt - når det lykkes.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis