Kommentarer til projekt: Willamette kano

Her samles kommentarer til projektet: Willamette kano

Kommentarer vises både her og på projektet.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Fin og snedig indretning, rigtigt godt arbejde bliv ved i den stil.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Tak for de pæne ord, kanoen står i cirka 1000 kr i materialer. Stoffet er langt den største post på budgettet til 11 euro meteren fra extremtextil.de (gad vide hvad min bank tror extremtextil er for en slags tøj;-) he he). Hvis jeg skulle have været ud at købe vs30 var der røget en tre hundrede mere på. Mvh peter
Må jeg spørge hvor du har købt tegninger til spanter og måske' en byggeanvisning? Jeg ku' måske godt bruge sådan en' let kano til lidt fiskeri (havørreder) på Limfjorden. Kan den evt. bære 2 voksne? Mvh. Jan.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Hej Maskinsnedker Min tablet driller, så jeg kan ikke indsætte links, men google toledo community boathouse, under plans finder du tegningerne ganske gratis til download og udprint i fuld størrelse. Jeg brugte freewareprogrammet Posterazer som kan printe ud i fuld størrelse på almindeligt a4 papir. Så er det bare klippe klistre og optegning på krydsfiner. Som du kan se på billede fire, har jeg gjort spanten cirka en tomme tykkere ved bukket da østen krydsfiner er svagere end den marinekrydsfiner Andrew Linn anbefaler. Når jeg bygger den næste bliver alle spanterne med denne ekstra tykkelse i bukket. Designeren Andrew Linn er meget venlig og svarer gerne på spørgsmål via mail, men gør også udtrykkeligt opmærksom på at der ikke er tale om en kano til bølger og fos. Jeg har selv padlet den gennem bølger på halvmeteren uden problemer. Hvis du ser på det sidste billede i anden del kan du se mig padle afsted med min søn der er 178 cm, så ja den kan sagtens tage to voksne. Det smarte er at
Mange tak for det Peter, det vil jeg da forsøge.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis