Kommentarer til projekt: 16 fods skin on frame kano

Her samles kommentarer til projektet: 16 fods skin on frame kano

Kommentarer vises både her og på projektet.
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ganske fint stykke arbejde. Hvad er det den er beklædt med ? kunne næsten ligne bassin folie ;-) Mvh

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Respekt !! Jeg aner ikke en dyt om både/skibe/ting der flyder, men det ser flot ud. Klap dig selv på skulderen.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
snedig løsning med folie beklædning. En hurtig tanke, kunne det mon ikke være en fordel at bruge EPDM folie (gummi folie) da dette kan strækkes op til 400%, kan limes/lappes og er i det hele taget ret stærkt :-) Men super ide at lave den på denne måde, hatten af for det. Mvh

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Jeg fik ideen til beklædningen fra http://gentrycustomboats.com/Home.html og skrev til ham for at få nogle links til pvc fabrikanter, han kendte ikke fabrikaterne, købte det bare i det lokale byggemarked så efter at have kigget på transparent vinylvoksdug der ikke var bredt nok endte jeg med bassinfolie. Bassinfolie har lidt stræk og jeg er bange for at de 400% du nævner fra epdm er i overkanten.Epdm er vist også noget tungere. Men tak for de fine kommentarer også til pinkhenrik. Mvh PeterKSM
Annonce
WOW! Imponerende arbejde! Har ikke forstand på bådebyggeri, men dét der ser imponerende ud. Sikke et arbejde - respekt!

Mvh. AllanE
Peter Jeg tror nu også der skal en del til for at strække epdm 400% Men ja det med vægten kan jeg godt se, ville kunne få betydning. Any way, flot arbejde. og kreativ måde at lave båd på :-) Mvh Martin

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Virkelig et flot resultat du har lavet der, helt uden evner er du ikke :-) Men jeg vil nu anbefale dig at lime extra forstærkning på dugen i bunden, og især i stævnen. Af en eller anden grund ligger der altid en lille dum skarp sten der hvor du vil lande på bredden.
Rigtig flot arbejde, de dampbøjede stivere hvad er de "lavet af"? Vg. Erik
Rigtig flot arbejde, de dampbøjede stivere hvad er de "lavet af"? Vh. Erik
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også