Kommentarer til projekt: Hjemmelavet sokkel i glasbyggesten med LED lys i.

Her samles kommentarer til projektet: Hjemmelavet sokkel i glasbyggesten med LED lys i.

Kommentarer vises både her og på projektet.

Vi har købt et gammelt hus, og går i gang med at sætte dette i stand - og har lavet en side der gerne skal vise hele projektet fra start til slut. VoresByg.dk Derudover er jeg freelance PHP, MySQL og JQuery programmør og står bag blandt andet Lotto og Radio Online som egne projekter

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Spændende... men ville jeg selv lave det? Nej, det tror jeg ikke. Det der efter min mening er rigtig flot er, at skabene ser ud til at "svæve" oven på lyset.Det giver et let og luftigt udseende. Jeg kan godt lide tanken, med lys i soklen, men jeg tror ikke jeg ville bruge glasbyggesten, dem forbinder jeg personligt med blyindfattede vinduer og 60´er huse. Men det er jo en smagssag. Du har i hvert fald skabt noget anderledes med en flot effekt!

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

WAUW!! Er mellemrummet mellem hver sten lavet af resten fra bordpladen??? fed detalje!!!
Superflot. Jeg har ikke set det tidliger, hverken på nettet eller i virkeligheden.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Lyset på billederne - altså det i soklen, ser gulligt ud - det er det altså ikke så meget. Jeg har forsøgt at tage billeder med to mobiler og dette super dyre digital kamera - men alle får lyset til at se gult ud, enten det eller mine øjne ser det som hvidere lys... Birkebæk85: Mellemrummet mellem stenene er egetræs pinde i rigtig eg, på 30x95x195 mm - som jeg efter montagen har givet rå lindolie så de matcher bordpladen en del - og vores trin på vores kommende trappe er nemlig også egetræ der får olie. Det er ikke "svævende" køkken, men det er fordi de mellemrums stykker er i træ. Oprindeligt havde jeg tænkt mig kun at lave 5mm mellemrum med en gennemsigtig silikone, men det ombestemte jeg mig om... Om HTH lige ville købe ideen :) Det kan jeg måske godt tvivle på ;)

Vi har købt et gammelt hus, og går i gang med at sætte dette i stand - og har lavet en side der gerne skal vise hele projektet fra start til slut. VoresByg.dk Derudover er jeg freelance PHP, MySQL og JQuery programmør og står bag blandt andet Lotto og Radio Online som egne projekter

Annonce
Super fed ide :o) det ser bare så godt ud
Jeg har ikke haft hovedet med mig da jeg lavede nyt køkken for nogle få år side. Det har jeg fortrudt efter at have set dett. mvh Olsen

disko13

Ja og havde komfuret så været med gas og gryderne af farvet glas kunne du have udlejet rummet til diskodans. Jeg synes det er utroligt grimt!

Med venlig hilsen

Gert Lund Christensen

www.abr.dk

 

Der er et eller andet med ideen som jeg synes er spændende. Jeg er ikke helt sikker på at jeg vile have valgt løsningen, men fedt med nye indgangsvinkler til sådan noget. Jeg har selv lavet lys i en nedlagt skorssten (er også i et galleri her inde), hvilket også var lidt et sats.
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis