Kommentarer til projekt: Ny gavlbeklædning på sommerhuset

Her samles kommentarer til projektet: Ny gavlbeklædning på sommerhuset

Kommentarer vises både her og på projektet.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Fint resultat, det kan vist godt kaldes for "jackpot" :o)

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Tak - og til din info så holdt min billige Sheppach kap/geringssav fint til det med et tilfredsstillende resultat - er skåret skråt ind i bunden så vandet lettere drypper af.

Det er godt at høre... jeg er stadig i "overtalelses mode" overfor konen, mht køb af sav. Hun mener jo at jeg allerede har indtil flere save... men jeg mener jo, at jeg ikke kan undvære en kap/geringssav og man må aldrig gå ned på udstyr :o)

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Ser godt ud :-) Var træet tørt nok til at male? Synes de kloge snakker om at det skal tørre i 6-12 måneder, inden man behandler det...
Ja, der er mange kloge :-) - og de strides om det. Nogle siger at man bare skal male hvis det er tørt nok - andre ,som du skriver, at men skal vente mindst et halvt år. Jeg lyttede til de kloge, der siger at man bare skal male hvis det er tørt nok :-) Det har jeg før gjort - og det holder fint.

Hehe ja - det er både godt og skidt. Jeg lyttede til dem som sagde, at det skulle stå i 6+ mdr. Nok lige så meget fordi det blev sat op i oktober/november sidste år - og der var det alligevel for vådt til at male :-) Så det fik en tur her i juli, da det var knastørt :-) Først en GORI 11 grunder, og så en omgang træbeskyttelse.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på træbeskyttelse med dækkeevne-garanti med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også