Kommentarer til projekt: Ny gavlbeklædning på sommerhuset

Her samles kommentarer til projektet: Ny gavlbeklædning på sommerhuset

Kommentarer vises både her og på projektet.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Fint resultat, det kan vist godt kaldes for "jackpot" :o)

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Tak - og til din info så holdt min billige Sheppach kap/geringssav fint til det med et tilfredsstillende resultat - er skåret skråt ind i bunden så vandet lettere drypper af.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Det er godt at høre... jeg er stadig i "overtalelses mode" overfor konen, mht køb af sav. Hun mener jo at jeg allerede har indtil flere save... men jeg mener jo, at jeg ikke kan undvære en kap/geringssav og man må aldrig gå ned på udstyr :o)

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Ser godt ud :-) Var træet tørt nok til at male? Synes de kloge snakker om at det skal tørre i 6-12 måneder, inden man behandler det...
Ja, der er mange kloge :-) - og de strides om det. Nogle siger at man bare skal male hvis det er tørt nok - andre ,som du skriver, at men skal vente mindst et halvt år. Jeg lyttede til de kloge, der siger at man bare skal male hvis det er tørt nok :-) Det har jeg før gjort - og det holder fint.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Hehe ja - det er både godt og skidt. Jeg lyttede til dem som sagde, at det skulle stå i 6+ mdr. Nok lige så meget fordi det blev sat op i oktober/november sidste år - og der var det alligevel for vådt til at male :-) Så det fik en tur her i juli, da det var knastørt :-) Først en GORI 11 grunder, og så en omgang træbeskyttelse.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også