Kommentarer til projekt: El installation til vaskemaskiner

Her samles kommentarer til projektet: El installation til vaskemaskiner

Kommentarer vises både her og på projektet.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tja. der er vidst en der har blandet vandrør og kabler sammen...

<p>Fusenvænget</p>
Intet at komme efter udover SB 134.1.1 "Arbejdet skal være udført håndværksmæssigt korrekt"
Den installation er ikke lovligt udført efter min mening. Installationen skal være udført så man ikke utilsigtet kan komme til at trække i kablerne, hvilket jeg ville vurderer man kan der. Hvis det er udført som fast installation til en brugs-genstand, skal den faste installation være ført hen til brugs genstanden, hvorefter man tilslutter tilledningen i dåse eller udtag. Personligt ville jeg sætte et billigt CEE udtag, så man altid kan koble brugs genstanden fra, i tilfælde af reperation. Ved den installation der, skal der efter min mening en elektriker til at tage strømmen fra, da det er udført som fast installation, der er hverken service afbryder eller noget foran brugsgenstanden. Mvh: Monberg75
spørgsmålet er jo også lige hvor stor er sikringen i den andne ende . Nu er billedet dårligt men det ser ud som der går 4 kabler fra det lodrette kabel der kommer fra loftet så hvis dette passer så er der også et stor forbrug på hvis et er 400v instalation .
Der er piv hamrende ULOVLIGT. man må ikke fastgøre el-inst til vandrørene, desuden skal kabel der ud til venstre fastgøres forsvaligt. Nu er billedet så dårligt at man ikke kan se om kablerne er ordentligt trækaflastet. Alt sammen ifølge SB
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis