Kommentarer til projekt: Luft/Vand Varmepumpe

Her samles kommentarer til projektet: Luft/Vand Varmepumpe

Kommentarer vises både her og på projektet.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
lad mig lige høre om den virker og lever op til forventningerne gormdengamle

Min Lynæsjolle har været på land over et år, og efter en lang vinter har jeg nu slebet og renset den indvendig og udvendig. Det vil sige at mange gamle reparationer er tørret ud og løsnet sig..

Er der nogle der ved hvor store utætheder man kan tætne med sika eller Tech7 og kunne forsvare at sejle ud.

hvor køber man lærke brædder til lukning af dam? og propper?

Også en hjælp hvis der er nogen der ved hvor man køber kobbernagler til en rimelig pris.

gormdengamle

 

 

Ja den lever op til mine forventninger. Jeg glemte også at få monteret er separat el-måler så el forbruget har jeg ikke helt styr på, men til november har den været i gang i et år så kan jeg sammenligne med det foregående år`s el-forbrug. -Men hvor er det skønt når solen bare kikker gennem skyerne, så ryger der gratis varme ned i tanken. Hilsen Carsten
hej var det med installationen?

hjælp øsnkes

Hej, Hvis folk er interesseret i viden omkring en luft/varmepumpe er det skrevet en udmærket artikel på www.elektronikguiden.dk
Må vi høre om hvordan det er gået, specielt her hen over vinteren? nu er det jo snart 1 år siden du har lavet indlæget...

Med venlig hilsen

 

Mark Baumann

 

Her er lidt nyt om mit luft/vand varmepumpe. Hvis vi ser bort fra to strenge vintre syntes jeg det er meget godt. Da jeg købte huset var det årlige el-forbrug sat til 24400 kW. - Den sidste måling siger et årligt forbrug på 11600 kW, det er hale mit samlede forbrug af strøm. Jeg kører mine beregninger på Elsparefondens hjemmeside under "Min E-Bolig". Jeg har også monteret separate el-målere på inde og ude delene for at kunne følge deres strømforbrug, men det vender jeg tilbage med senere. MVH. Carsten
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis