Kommentarer til projekt: Billigeste fladskærmsophæng

Her samles kommentarer til projektet: Billigeste fladskærmsophæng

Kommentarer vises både her og på projektet.
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
:-)

MVH Njord
Smart nok! Har du fastgjort "øjerne" til TV'et i de skruehuller der er beregnet til at skrue et normal ophæng fast i? Eller hvordan har du gjort?

Mvh. AllanE
Kiss udgaven (keep it simble stupid)... :-) Top stjerner herfra.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Øjebolte skruet i de gevind der er på skærmen
Modigt! Jeg ville ik turde at gøre sådan

Mvh. Christian M

Annonce
modigt ja,der er nok en grund til der er 4 skrue bøsninger et rigtig tv beslag skal monteres i så vægten bliver placeret ud ligeligt. men brugeren skal nok høre når tv´t ryger på gulvet pga montage med 2 rawplugsb
Ikke alle fjernsyn har 4 skruer til vægophæng. På mit TV (46") er der kun to skruer. Fjernsynet hænger som et maleri i en wire på de to skruer i væggen. Så det behøver nu ikke være et problem, at nøjes med to.

Mvh. AllanE
Jeg ville ikke være bange for denne løsning, da et moderne tv ikke vejer mere end 10-15 kg. Man har i århundrede hængt meget tungere malerier med tunge rammer op med et par søm! Hænger tv'et på vægen, så er kraftpåvirkningen på tv'et hovedsageligt parallel med væggen. Dette lodrette træk i bagbeklædningen, skal det nok holde til med 2 skruer. Monterer man det i loftet, vil det dog nok være en fordel at bruge alle 4 huller.
Hvis tv'et hænger på en arm ud fra væggen, har man også brug for 4 huller, for at have styr på det. Men her, hvor bagbeklædningen støttes af væggen, er 2 alt rigeligt.
Hvad med et billed forfra så vi kan se at det også hænger lige. Overhovedet ingen justerings muligheder i det ophæng.
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også