Kommentarer til projekt: ventildæksel del 2

Her samles kommentarer til projektet: ventildæksel del 2

Kommentarer vises både her og på projektet.

 Mvh Henrik

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser rigtig godt ud, den lak hvad hedder den, er det "bare" krympelak? Synes ikke jeg har set eller hørt om sådan en' lak før. Du får max. stjerner herfra.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
hejsa og tak for de fine karakterer, Malingen hedder VHT Wrinkle Plus (prøv og google) Har købt den her i danmark hos streetparts.dk for 108 kr + porto de har den i rød og sort men obs på der er flere VHT malinger i deres shop. Mht. en ovn er det ikke nødvendigt, man kan fint bruge en varmepistol i cirkel bevægelser 20 cm afstand indtil det er så varmt man ikke kan røre ved det. Vigtigt! Man skal lade det malede emne ligge 24 timer efter påføring før man varmer på det. Er det ikke krympet ordentligt kan man bare give et nyt lag de steder hvor det mangler krymp og selfølgelig vente med varmen til sidst. På et ventildøksel er det meget nemt med varmen da motoren alligevel ligger på hærdetemparaturen og det giver en fantastisk stærk og holdbar overflade, bestandig overfor benzin, olie og kemikalier. Når man monterer det igen er der kun svag maling lugt 20 km også er det væk. Har prøvet det her 2 gange før med VHT og altid med superresultat, har også testet biltemas krympelak med

 Mvh Henrik

Der skal stå "Biltemas krympelak med dårligt resultat, det krymper overhovedet ikke"

 Mvh Henrik

Men biltemas krympelak der ikke krymper har jeg så brugt til lidt andet i motorrummet, Min batteribøjle og andre beslag ser nu ud som fabriksnye, det giver et fint tykt lag sort, også på de skarpe kanter så tingene ligner en million. Så det kan det anbefales til absolut!!

 Mvh Henrik

kig evt her http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/191357

 Mvh Henrik

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også