Kommentarer til projekt: Operation pilletank......

Her samles kommentarer til projektet: Operation pilletank......

Kommentarer vises både her og på projektet.

Roder med det der er sjovt, rodet får dog lov at ligge i fred.
Mvh  Solesen.  

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er da en rigtig LDS. du har der, flot og gennemført !
Tak for det Håndværker. Det er jo nok nu man skal slå til hvis man vil erhverve sig en fin gammel olietank, de udskiftes jo hurtigt lige nu......

Roder med det der er sjovt, rodet får dog lov at ligge i fred.
Mvh  Solesen.  

Det er jo nok nu man skal slå til hvis man vil erhverve sig en fin gammel olietank, de udskiftes jo hurtigt lige nu.. >nu er der jo lige den at komunen skal have papir på man har skildt sig af med den på en miljo mæssig korrekt måde og den er renset inden bortskaffelse ,vi har været hele turen igennem så jeg kender til hvad det drejer sig om da vi skiftede olie tank
Siger det er tvunget at bortskaffe den gamle tank???? Hvis ja, er det slut med genbrug af tankene. Jeg har aldrig hørt om ordningen, og kan heller ikke finde noget om den i bestemmelsen om udskiftning af tanke....

Roder med det der er sjovt, rodet får dog lov at ligge i fred.
Mvh  Solesen.  

Ja, det er jo vældig fint... vil bare lige advare om at bruge vinkelsliber på en gl. olietank. Havde en kammeret der gjorde det og vågnede op 5-6 meter fra tanken med en snurrende vinkelsliber ved siden af sig og ingen hår og øjenbryn. Dampene i tanken eksploderede... hvorfor og hvordan, ved jeg ikke, men pas på!!!

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Annonce
jbr.. Rigtigt man skal ikke spøge med en gammel olietank. Tilfældet du kender til, kunne jo være den var blevet brugt til benzin engang. Jeg kender mange der har skåret i olietanke uden problemer, hvor det er gået uden problemer. Men rigtigt man skal ikke spøge med sådan en bombe...

Roder med det der er sjovt, rodet får dog lov at ligge i fred.
Mvh  Solesen.  

jbr.. Rigtigt man skal ikke spøge med en gammel olietank. Tilfældet du kender til, kunne jo være den var blevet brugt til benzin engang. Jeg kender mange der har skåret i olietanke uden problemer, hvor det er gået uden problemer. Men rigtigt man skal ikke spøge med sådan en bombe...

Roder med det der er sjovt, rodet får dog lov at ligge i fred.
Mvh  Solesen.  

jbr den har været til benzin så. Jeg har nok skåret i 1000 olietanke uden at have oplevet noget sådant.. Olie tanke kan også brænde(jeg havde en der begyndte når jeg var i den), Men det kan styres.. Et par hvæs med co´2 så slukker de
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis