Kommentarer til projekt: Hønsehuset

Her samles kommentarer til projektet: Hønsehuset

Kommentarer vises både her og på projektet.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser gennemtænkt ud med flere finesser. Fint hønse-hus. Den hønse-race har jeg da vist aldrig hørt om før.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Det kan jeg jo kun tage som ros, Håndværker! Min svigermor er fra Australien, så hun har skam levet under 'enkle' forhold.
Til Maskinsnedker: Australorps er en stor høne, der er robust og glad for at lægge æg. Racen har egen klub her: http://www.australorpsklubben.dk/
Tak for de oplysninger, jeg bliver nysgerrig når jeg ser noget nyt(for mig)så det var fint med det link du lagde så nu er jeg lidt klogere på racen. (kan fjerene mon bruges til flue-fiskeri?) Held og lykke med jeres fjærkræ

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Annonce
Super flot kode 1303, nu mangler vi bare nogle billeder af æggene, det er jo snart påske.... MVH
Ser hyggeligt ud. Tænker selv jævnligt på at holde høns, men så skal det jo også passes. Er sådan et hus tilstrækkeligt til at de kan overvintre i det?

Med venlig hilsen
ktm

 

Ser hyggeligt ud. Tænker selv jævnligt på at holde høns, men så skal det jo også passes. Er sådan et hus tilstrækkeligt til at de kan overvintre i det?

Med venlig hilsen
ktm

 

Til ktm: Der er ingen ben i at holde høns, synes jeg. Jeg kan anbefale bogen Havehøns af Jørgen Liljensøe. Bogen giver god information om mindre hønsehold. Vi bruger et minimum af tid og penge, men får til gengæld hygge og dejlige æg.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis