Kommentarer til projekt: Opstilling af ispind 2.

Her samles kommentarer til projektet: Opstilling af ispind 2.

Kommentarer vises både her og på projektet.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
afventer spændt flere billeder :-) forresten, hvis du selv trækker kobberrørene så vær helt sikker på at de er lukket tææte i begge ender så der på ingen måde kan komme snavs i dem, det kan koste en ny kompressor hvis der gør. men det har Niels vel også fortalt ? :-)

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Ja han har fortalt at der under ingen omstændigheder må komme skidt mm. i rørende. Jeg skulle helst trække dem i dag, men der kommer nogle seriøse tordenbyger, så jeg afventer lige lidt. Selve udedelen skal op i aften, da gvs´eren kommer imorgen. Har pudset toppen af fundamentet her ved 10 tiden og sikke våd jeg blev. Jeg har også lavet hullet i gulvet og ud under soklen. Der er godt nok lidt pauser ind imellem men familien skal jo også passes.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Hvor langt skal du dog væk fra huset? Synes det voldsomt ud! :-)

Med venlig hilsen
ktm

 

vejret skal altid drille når man skal nå noget ude ;-) ... det er nu meget rart at følge projektet fra start til slut, da jeg først plejer at komme ud nå det hele er på plads og der enten skal justeres eller fyldes gas på. og til efteråret (gerne før) skal jeg selv turen igennem, eneste forskel er at jeg har 25m til ude delen, skal have 2 render og har klipper i undergrunden :-P

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Jeg har også ca. 25 meter til hvor jeg vil have ude delen stående. Renden er gravet med en 40 cm bred skovl.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Annonce
Gert er klipperne oppe i under 90 cm fra overfladen?

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

ja de ligger faktisk lige præcis 90 nede på det stræk hvor ispinden skal stå og rørene skal ligge

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Det er da heldigt, det er lidt jo lidt bøvlet at skulle gennem klipper.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

jeps, er nu også glad for de ikke ligger højere :) man har jo lov til at være lidt heldig, jeg skal også have ny septiktank ned, og der hvor den skal ned er der 145 til klippen og tanken er 135 :)

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Gert.m har oprettet en tråd under over hækken http://www.lav-det-selv.dk/Forum/tabid/54/forumid/16/postid/110756/view/topic/Default.aspx Spørgsmål og kommenterer er dog stadig velkommen her, men det kan være at det i søger svar på er der inde eller under et af de andre gallerier.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis