Kommentarer til projekt: Vindmølleprojekt

Her samles kommentarer til projektet: Vindmølleprojekt

Kommentarer vises både her og på projektet.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
For en udeforstående virker det imponerende. Sikke en masse tanker du må have gjort dig inden konstruktionen. Flot og spændt på resultatet.

Mvh. JørgenE
ja der er bremse, eller knækbremse, om du vil, den knækker simpelthen i hård vind, så bladene ikke står ind i vinden. Det i øvrit også vist på to af billederne.
Spændende. Hvor meget forventer du at den kan levere af strøm og hvad er den forbundet til?

Mvh. AllanE
Lige hvad levering af strøm angår, har jeg ikke lige nogle kort på hånden, for den har ikke lavet noget endnu, har lavet nogle nye vingeblade jeg skal prøve. Men den er forbundet til 4 bil batterier,
Annonce
Spændende projekt. Jeg kan se du har valgt modstands mølle princippet. Hvis du vil have mere udnyttelse af vinden, kan du vælge en anden vinge type, nemlig opstands princippet (den samme metode som flyvinger bruger)
oz2ole... Mener du en alm. vinge profil?
hvilken generater har du bruge ?

 

Jeg kan også tage fejl. Og jeg skal nok gøre opmærksom på det, når det sker... hvis du lever så længe...

 

http://www.espersen-glasius.dk

Hejsan fik lige en idé til at spare på olien, nu det hele tiden blæser 😁 Har du, her 10 år efter, noget mere om projektet?? 


Let's make better mistakes tomorrow!!

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis