Kommentarer til projekt: Renovering af Puch Monza

Her samles kommentarer til projektet: Renovering af Puch Monza

Kommentarer vises både her og på projektet.
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser godt ud. Dejligt at se en der behandler en puch med respekt. Og ikke bare vil prøve om de gamle historier om hvor hurtigt passer.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Ja men når man ser nogle af de spørgsmål der kommer om maxi, er jeg ved at græmmes. Jeg har selv en monza og en MS50 stående. De skal renoveres, jeg har selv kørt på dem, men det er nok 5-6 år siden at de har været igang.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Jah knallerten ser flot ud, men den der mælkekasse ødelægger det hele. Kunne du ikke sætte et par sidetasker på istedet for. Jeg kan da huske at jeg havde sådan nogle fine grå sidetasker på min Puck og min SCO
Bil tema har nogle tasker, som efter min mening vil se godt ud på en monza. www.biltema.dk Art nr. 82-499. Og så er de til at betale.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Annonce
Jeg havde overvejet at finde nogle sidetasker istedet, for jeg ved godt at det ikke er klædeligt med en mælkekasse ;)
Flot arbejde, men mal i det mindste mælkekassen sort.

Mvh. JørgenE
Hej JørgenE Jeg regner med at fjerne kassen en gang og sætte sidetasker på istedet.
Nu har den kørt lidt over 500 km. Jeg kørte fra Odder ved Århus til Egeskov Slot på Fyn og hjem igen over Juelsminde. Den kørte som en drøm hele vejen uden problemer :-)
KA` DU SÅ FÅ DEN "BUMSE-KASSE" FJERNET !!! Hvordan kan du dog få dig selv til at monterer den.... Spørg i T-hansen eller i Biltema om ikke de har noget. Alt andet er bedre end at reklamere med at man er en bums. Skam dig....;-)

VIDEN ER VEJEN TIL VISDOM.

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis