Kommentarer til projekt: Ophæng til hækkeklipper

Her samles kommentarer til projektet: Ophæng til hækkeklipper

Kommentarer vises både her og på projektet.

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den er snedig, er det en hjemmegjort opfindelse ?

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Både og den findes allerede, men jeg er for nærig til at bruge 3000+ på noget jeg selv kan lave. Og så har jeg dårlig ryg i forvejen, så det var en stor hjælp at kunne fordele vægten over mere en bare armene.

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Det er genialt fundet på Steffen, mindre kan vist ikke gøre det.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Rigtig god ide ! Har selv overvejet noget lignende, blot skal den spændes på havetraktoren så jeg kan køre langsomt langs mine 300 m. hæk
Hej håndværkeren Ikke så langt fra hvor vi bor er der et firma der laver bla hækklippere til montering på bla stiga park plæneklippere. Det kunne være du kunne få nogle idéer ved at kigge på deres hjemmeside. Www.elkær-maskiner.dk Mvh Steffen

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
hej derude jeg lavede en lignende , til min hækklipper forrige år. Brugte en gammel rygsæk med stativ og et alukosteskaft som holder for ballancetaljen. Jeg har en ekstra ballancetalje til overs ,som jeg vil sælge for en ``hund``, hvis nogen er int.. Ny. vh. Johnny S

Johnny cnc
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis