Kommentarer til projekt: fortrappe

Her samles kommentarer til projektet: fortrappe

Kommentarer vises både her og på projektet.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det virker som når man får et par nye sko på i stedet for de gamle slidte. Det ændrer helt husets karakter, ret utroligt.

Mvh. JørgenE
compexo er det brugt der hvor der ikke er fliser og hvor stærkt er det i overfladen
ja der er brugt cempexo hvor der ikke er fliser. Det har holdt fint i et års tid nu, og ser ikke ud til at det har tendens til at skalle af.
Det er sku lækkert. Jeg har en kældertrappe som ser ud som din før du gik igang. Hvad er det for fliser du har lagt på trappe ?
De er købt i Bauhaus,- de kostede faktisk ikke alverden. De har dem på tilbud en gang i mellem. De koster 169 kr pt kan jeg se i Bauhaus tilbudsavis. De hedder Terra skifferlook gulvklinke. Der er lidt struktur i dem, så de ligner skiffer lidt. Det eneste jeg skulle have lavet lidt anderledes var fugerne. De ligger lidt for dybt, jeg tror jeg havde for meget vand i så de har trukket sig lidt, så det er der vand og skidt samler sig. Men ved jeg så til en anden gang :) Og så kunne jeg også have taget mig tiden til at centrere fliserne,- dvs så der var lige langt fra midterflisen og ud til kanterne. Det krævede lidt mere skæring. Men det ses nok mest af mig selv :)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis