Radiator vil ikke varme ordentligt

Har mega problemer med min radiator, der kommer godt nok varme ind efter ventilen, men der er kun varmt i den første halvdel af radiatoren ?????

Jeg har luftet de ud, der er ingen luft i den.

Da det er den enste varme på min første sal er det lidt koldt nu 

17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Loller.

Og velkommen her på LDS.

Ja det kan vi jo ikke have at du render rundt og fryser

Har du givet cikulations pumpen et hak eller to opad ?

Du kan også prøve at pille termostaten af ventilen og give den lille tap noget gymnastik ud og ind.

Skrevet af loller på 01-12-2014 16:52

Har mega problemer med min radiator, der kommer godt nok varme ind efter ventilen, men der er kun varmt i den første halvdel af radiatoren ?????

Jeg har luftet de ud, der er ingen luft i den.

Da det er den enste varme på min første sal er det lidt koldt nu 

Der er noget der kunne tyde på din radiator er stoppet indvendigt. Men kunne du ikke tage et billede af radiatoren samt tilslutninger så vi kan få syn for sagen inden den endelige dom. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hvis du har en gummi/bolchehammer kan du give ventilen nogle lette gok for at løsne eventuelt skidt.
Skrevet af Håndværkeren på 02-12-2014 09:50

Prøv at læse hele tråden

 

 

 

 

Tirsdag morgener.. *suk*

 

Nyt nyt nyt. Ny radiator, nyt fyr, nyt hus. På et eller andet tidspunkt skal der nok komme varme.

 

 

Takker allesammen for svar.

Jeg har nyt woody træpillefyr og helt ny radiator, men har været ved at kigge lidt på de andre tråde om radiatoer herinde 

Jeg har været ved at trykke på stiften i min termostat og så har jeg haft slukket helt for pumpen for at få en evt luftboble ud og nu har jeg så startet det hele igen og så ser vi lige om der er varme 

Jeg bliver jo helt handy 

 

Yes Yes Yes så kom der varme ovenpå igen, dejligt med alle de gode råd, den her side skal jeg nok komme til at bruge meget
Husk at trykket ved ekspansionbeholderen skal være 2 bar for at nå op til 1. Sal

 

Hehe er 2bar ikke = 20 meter, så høj en 1. Sal har man vist ikke 1½bar er da så rigeligt, og selv en burde kunne gøre det

Mvh

Morten

Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis