EFTERLYSNING EFTERLYSNING

Jeg var for længe siden meget aktiv på LDS, men syntes til sidst at det var træls at mange af dem man forsøgte at hjælpe, aldrig meldte tilbage.

Jeg har nu været aktiv igen, men syntes stadig der mangler tilbagemeldinger fra trådstarter.

Så hermed en stor bøn, slut venligst din tråd, positiv eller negativ, dyr eller billig eller noget helt tredie,

AFSLUT TRÅDEN.

Mvh Ole

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jamen Ole det er du da ikke ene om, men det er de faktiske forhold. De værste er dem der kaster en bold i luften og glemmer alt om den

Desværre lever vi i et samfund hvor mange især unge kun kan tænke mig mig mig, aldrig dig

Desværre... jeg troede også at folk meldte tilbage.. specielt når man havde hjulpet dem..???
Men der er så larmende stille, som i en kirkekrypt :-( det er IKKE fordi jeg blot vil have anerkendelse af, at have hjulpet.. MEN - jeg synes det er dårlig stil, hvis man har decideret lavet noget til folk - at man så negligerer, at der er gjort noget.. en enkelt, jeg har hjulpet, skulle blot betale porto for noget jeg lavede til et terrarium (ingen betaling for materialer/fremstilling - blot porto) men det kan der så ikke blive til.. :-(
Nej - så er min "hjælpekonto" ved at være tømt.... det må jeg indrømme....
En har sendt en dejlig chokoladeæske - selvom jeg skrev, at det skulle hun ikke ( jeg ville blot gerne se resultatet i huset) for det ville vise, hvad var muligt, for diverse håndværkere "derude" (ikke mig - jeg tjener ikke penge på det)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Ja, det ville være rart der kom lidt retur Ole. Men'e sådan er det ikke altid. 

Håndværker: Det er ikke kun unge, tro mig om du vil eller ej men det har de desværre lært af de ældre generationer. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Enig. Det er god stil at vende tilbage på sin tråd, hvadenten man er ung eller gammel. Forsøger selv at gøre det når jeg får lavet tingene, men det er jo ikke altid man rider samme dag som man sadler.

Vi er ved at teste en ny "skulderklap"/"giv ros" funktion. Se mere her.

Måske skulle vi undersøge mulighederne for at lave en "Jeg har fået svar på mit spørgsmål"-knap, som man kan klikke på, når man som trådstarter mener, at man har fået svar.

Det skal ikke erstatte et indlæg, hvor man skrive tak for hjælpen. Men en sådan funktion kan systemet minde trådstarter om, at man ikke har svaret/afsluttet en tråd. Der kan f.eks. sendes en automatisk email efter XX dage siden seneste indlæg.

Hvad synes I om den ide?

PS: Jeg ved ikke hvordan det skal laves endnu, men lad os lige diskutere om det overhovedet er en god ide først.


Mvh. AllanE
Annonce

Jeg kan se på nogle indlæg at trådstarter takker for indsatsen allerede efter 1. svar. Så kommer der måske andre svar. Så den med automatisk E mail efter nogle dage med en "død tråd" kunne nok minde om at man har haft noget kørende der burde afsluttes.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Hej igen.
Skønt at røre lidt i gryden, og ligesom gardengirl, syntes jeg heller ikke at det er meningen at folk skal bukke og skrabe for et evt. brugbart svar på en tråd, men kun slutte tråden, med løsningen, da dette måske også kunne hjælpe andre.
Jeg behøver ikke skulderklap eller lign. for et godt råd, for mig er det godtnok at vide at ens svar har hjulpet.
Og ellers Allan. jeg har vist aldrig givet dig et positivt nik for dit arbejde med LDS, så det får du nu.

Jeg syntes det er fuldstændig rigtigt, måske man skullle lave en autoudsending af en mail f.eks. 3 dage eller en uge efter at en tråd er startet hvis der har været bare et svar, altså sådan helt automatisk med en opfordring til at dele en løsning, det gør også arkivet mere værdifuldt for den næste der søger ....

Prøver at komme videre med en tråd her på en god måde:
http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/195144/afc/385486


"Jeg vil forsøge at svare på alt - hvis du har kigget i manualen"



"Holdt op med at virke er ikke det samme som gået i stykker. Start med en ren klud, så oliekanden"
Jeg savner ofte, at tråde med spændende problemstillinger afsluttes af trådstarter med en løsning. På den måde vil man kunne få langt større udbytte af tråden og forklaringerne.
Så jo, jeg ville sætte voldsomt meget pris på en metode, der kunne fremme, at tråde bliver afsluttet med en løsning.
Jeg forsøger selv at afslutte de tråde jeg starter, og skulle jeg have glemt en eller anden, så er jeg meget modtagelig for en verbal kindhest.

Med venlig hilsen
ktm

 

Det hører desværre nok internettet og tiden til 

Man kan have nok så gode visioner og intentioner, men hvis trådstarteren af den ene eller anden årsag ikke lukker tråden, så er der jo ikke meget man/vi kan gøre ved det.

Det næste "problem" opstår så hvis nogen tager en gammel tråd op igen. Vi ser tit folk der lige er blevet medlem og så skriver i en flere år gammel tråd (for slet ikke at tale om dem der vil lave reklame). For hvis tråden er "lukket" så er de/man jo nød til at starte en ny tråd om det samme emne bare fordi man har noget nyt at tilføje, og det er vel heller ikke optimalt.   

 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis