EFTERLYSNING EFTERLYSNING

Jeg var for længe siden meget aktiv på LDS, men syntes til sidst at det var træls at mange af dem man forsøgte at hjælpe, aldrig meldte tilbage.

Jeg har nu været aktiv igen, men syntes stadig der mangler tilbagemeldinger fra trådstarter.

Så hermed en stor bøn, slut venligst din tråd, positiv eller negativ, dyr eller billig eller noget helt tredie,

AFSLUT TRÅDEN.

Mvh Ole

Jeg var for længe siden meget aktiv på LDS, men... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg forestiller mig, at tråden forbliver åben uanset hvad. Men trådstarter kan markere, at nu har man fået svar / man er tilfreds. I den forbindelse bliver man opfordret til at skrive et indlæg og fortælle hvad man har gjort.

Markerer man IKKE som "jeg har fået svar", så vil LDS gå ud fra, at man har glemt tråden og automatisk sende en email-påmindelse med en venlig "husk at melde tilbage"-opfordring.


Mvh. AllanE

Hmm;.. flere af de tråde som jeg har startet er jeg alså ikke færdig med endnu. Så syntes jeg altså ikke, at de kan afsluttes. Men når jeg om (kort) tid er heelt færdig med mit badeværrelse, lægger jeg noge billeder op. og takker alle for de gode råd.


susanne Mertz

Ph.d. = pensionist hele dagen 


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis