Hvordan laver man PDF filer

Hejsa

Jeg ville gerne lave mine faktura til kunderne så de modtager dem som pdf filer, hvordan gør man det, jeg har acrobat reader på min pc, men kan ikke finde ud af programmet, og hvordan jeg laver mine faktura i det program, kan det overhoved lade sig gøre....?????

Mvh

Torben
Jagtoasen.dk

 

jagtoasen søger hjælp

 

16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
I Word, Office 2007, kan du gemme i pdf-format.
Kun hvis du kan´finde fil-formatet "Gem som". Jeg har ikke Works på mine pc.
jeg tænkte nu mere på word office programmet

 

jagtoasen søger hjælp

 

ok, jeg må rode videre, det må kunne lade sig gøre..ss

Tak for hjælpen

Torben

 

jagtoasen søger hjælp

 

Der findes også programmet win2pdf. Det bliver lagt ind som en printer og laver så en pdf-fil. Det er gratis til privat brug, der får man bare altid en side mere med, med reklame på.
Til kommercielt brug koster det et eller andet. Prøv at google win2pdf, så finder du ud af det :0)

mvh. Martin
Tusinde tak

Det prøver jeg at rodde lidt med

Torben

 

jagtoasen søger hjælp

 

Acrobat Reader kan kan kun læse .pdf (det er nok derfor den hedder Reader:-))

OpenOffice kan gemme i .pdf :
http://da.openoffice.org

Ellers så installer en af disse og du kan "printe" en .pdf :
http://www.cutepdf.com
http://www.dopdf.com
http://www.pdf995.com

 Peter Ø

nu har jeg open office, men under gem som kan jeg ikke vælge pdf....?

Mvh

Torben

 

jagtoasen søger hjælp

 

Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis