Hvordan laver man PDF filer

Hejsa

Jeg ville gerne lave mine faktura til kunderne så de modtager dem som pdf filer, hvordan gør man det, jeg har acrobat reader på min pc, men kan ikke finde ud af programmet, og hvordan jeg laver mine faktura i det program, kan det overhoved lade sig gøre....?????

Mvh

Torben
Jagtoasen.dk

 

jagtoasen søger hjælp

 

Hejsa Jeg ville gerne lave mine faktura til... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Har fundet ud af det......................TUSINDE TAK FOR HJÆLPEN......SS

MVH

TORBEN
JAGTOASEN.DK

 

jagtoasen søger hjælp

 

jeg kan godt anbefale cute pdf, genialt program som virker som en printer, istedet for at printe på papir, så printer du til skrivebordet og vupti så har du en pdf kopi af hvad som helst.

her er et link
http://www.cutepdf.com/products/CutePDF/writer.asp
åh ja jeg glemte.. det er gratis
Tusinde tak til alle for hjælpen, jeg har valgy open office, det er for nrmt......sssss

ss

torben

 

jagtoasen søger hjælp

 

På jobbet anbefaler vi altid kunderne at købe eDoc PDF Printer, et dansk produkt, der også lægger sig som en printer. Det koster ca. 350 + moms.

Det snedige ved produktet er, at man kan have sit brevpapir liggende som PDF-skabelon og så flette det med ind i det dokument, man vil skrive. Det færdige PDF kommer derfor til at ligne præcis en papirudskrift på fortrykt brevpapir.

Desuden kan man vælge, at det skal starte Outlook, lave ny mail og vedhæfte PDF. Og med lidt styrekoder i dokumentet, kan man få udfyldt mailadresse, emne og sågar selve mailteksten. Endelig kan man vælge at der også lige skal sendes en kopi ud til ens egen printer. Og en masse andet, jeg ikke har prøvet endnu.

Det er naturligvis mest smart, hvis man fakturerer i et økonomiprogram som C5 eller Navision, hvor man kan gemme mailadresser på debitorerne og have styrekoderne liggende fast på fakturaudskriften

For god ordens skyld skal lige siges, at vi ikke tjener noget på at anbefale programmet, vi har bare rigtig gode erfaringer med det.

Man kan hente en gratis demoversion, som plastrer top og bund af PDF'en til med besked om at det er en demoversion.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis