Puch tomgang og gas

Jeg har lige renoveret min puch K.
Nu har jeg så bare det problem at den ikke står ordenlig i tomgang(selvom jeg har stillet tomg. skruen) og at den ikke tager imod gassen.

Når jeg kickstarter går den nogle gange i gang, men så går den ud efter cirka 10 sek.

Og den tager overhoved ikke imod gassen, men så nogen gange af sig selv giver den gas. Men når jeg drejer gashåndtaget, når den er i tomgang går den ud?

Er der nogen der ved hvad problemet kan være?
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er den tunet? Det er ret væsentligt at vide. Hvilken dyse sidder i karburatoren? Har du renset karbu?


 

Citat fra grossmann

Er den tunet? Det er ret væsentligt at vide. Hvilken dyse sidder i karburatoren? Har du renset karbu?


Ja, den er vist boret men ellers er der ikke gjort noget ved den. Ved ellers ikke noget om den da det er en jeg har fået. Men har fået fortalt at det kan være noget med den ikke får nok benzin?
Hvis du giver gas og den kommer sådan en "BÅÅÅÅÅ" lyd og den så går ud, så for den for meget luft og for lidt benzin.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Prøv først at rense kaburatoren. Det plejer at løst problemet. Måske en tilstandsrapport på tændrøret? hehe


 

Citat fra grandoldman

Hvis du giver gas og den kommer sådan en "BÅÅÅÅÅ" lyd og den så går ud, så for den for meget luft og for lidt benzin.

Den siger ikke noget, lige så snart jeg gasser lidt op dør den.

mht. karbu, den er blevet renset.
Annonce
Det lyder som om den ikke får benzin.. er du sikker på at du løfter nålen når du gasser op...

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hvad siger dit tændrør? farve? er det vådt eller tørt lige efter den dør?


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis