Hvem kan reparere Ketler løbebånd?

Hej
jeg ville være flink og låne mit dyre løbebånd ud til en bekendt. Vedkommende kom til at rive en ledning over og 'noget' gik i stykker.
 Alt virker, undtagen at motoren starter, motoren virker. Ketler laver ikke printplader til dette løbebånd mere, men vil da gerne forsøge at reparere det. De mener at det nok er en kondensator der er stået af. En elektriker jeg havde til at kigge på det sagde at det var en mulighed.
Ketler reparationsværkstedet ligger i Århus og jeg bor på Møn, og det er altså ret stort, kan ikke komme ud af døren uden at blive skilt ad.
Er der nogen der kan eller kender nogen, som kan reparere mit kære løbebånd?
Mvh
Helle

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Hej jeg ville være flink og låne mit dyre... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Han tror det handler om en pc. længere er den ikke.

Har anmeldt til admin !

Hej Klaus
jeg kom ikke videre med projektet, har haft travlt med min personlige omstilling ;-).
Og godt nytår til dig og dine :-)
Kh
Helle

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Er du blevet genstartet Helle  

Vidste ikke at det også kunne gøres på menesker

Jo, Jørgen, jeg skal omprogrammeres;-)
Mvh
Helle

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Det plejer da at være kvinder der omprogramere mænd, og efter 30 år kan de ikke forstå hvad der i sin tid fik dem til at falde for manden

 

Så jeg kunne så spørge, er han lige din type

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis