Nyt design på LDS

Hej alle sammen

 

Som I kan se, har LDS fået nyt design! Det har været længe undervejs og jeg håber I kan li' det. Jeg mangler i skrivende stund nogle småting, som bliver rettet i løbet af de kommende dage.

 

Forløbet omkring det nye design har været ret imponerende. Vi lavede i første omgang en designkonkurrence på et globalt design-site, for at få et nyt logo. I løbet af kort tid, sendte 16 forskellige designere fra hele verden i alt 50 forslag. Vi endte på vores helt egen, specialdesignede LDS-maskot, som I kan se rundt omkring her.

 

Derefter startede vi en konkurrence samme sted vedr. design af hele LDS. Over 20 designere deltog og det tog en måneds tid at udvælge vinderen og efterfølgende lave justeringer og finpudsning af designet.

 

Med designet i hånden, startede kodningen og nu kan I se det endelige resultat. I første omgang er der tale om et rent facelift til LDS, dvs. funktionaliteten i forummet mv. er det samme.

 

PS: Efter 2 års stilstand i forumsoftwaren, er der heldigvis begyndt at komme aktivitet omkring videreudviklingen af forummet (det er et open-source system nu), så jeg håber, at der begynder at komme nye versioner snart.


Mvh. AllanE
Hej alle sammen   Som I kan se, har LDS fået nyt... Vis hele indlægget
59 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det virker fint i Chrome, men er meget mærkelige i IE. 


Koluda: Tak for billedet. Du har ret, det er "by design". Altså meningen at hele billedet inkl. reklamer eller hvad der vises til højre, bliver centreret.

Diske: Dét ser spøjst ud. Hvilken version af IE bruger du? Gider du at prøve at trykke Ctrl+F5, for at være sikker på at alt bliver loaded? Tak.

Mvh. AllanE
IE er version 9.0.8

Håber du er med på jeg ikke har snippet fuld bredde. Jeg har reloadet - mange gange

Det er logget og fanerne, som mangler
Skrevet af AllanE på 03 feb 2013 18:53
Koluda: Tak for billedet. Du har ret, det er "by design". Altså meningen at hele billedet inkl. reklamer eller hvad der vises til højre, bliver centreret.
Regnede jeg også med, også virker det jo helt efter hensigten....

Annonce
Hov, der skulle stå logo.

Bunden er også helt skæv
Ups, jeg troede at jeg havde testet i IE9...

Er der andre med Internet Explorer 9 eller tidligere der oplever samme problem?

Polobjørn, bruger du også dén browser?

Mvh. AllanE
Skrevet af Koludabyg på 03 feb 2013 18:40
Kan ses på dette billede...

De røde streger er centreret i forhold til header, og de grønne streger er forum kategori/indlæg som er placeret skævt for center, men er sikkert fordi det er centreret når der er reklame ved siden af, så passer det nemlig med at det er centreret i forhold til header.

Hej Allan
Alt som befinder sig fra reklamerne i toppen på dette billede fra den blå linie der starter med   " nyt design på lav det selv "    og så ned til "mine indlæg"   "ulæst    ubesvaret"  osv. mangler totalt på mine skærme uanset hvad jeg gør  briger Internet Explorer 8   vers 8.0.6001.18702 på denne maskine !
Hvordan laver jeg et screendump ? 
Hilsen Polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
lige nu ser den temmelig rodet ud.

men jeg glæder mig til at se den nye
tottale opgradering af lds. hjemmeside.
når den endelige står færdig.


apropos.

reklamer. de er ikke til lds. med mindre at de understytter den.
 

maskotten den ser da meget sød ud.
Jeg sidder med en computer med IE9 nu og kan godt se problemet. Dvs. alle med IE9 og ældre kan ikke se LDS nu.

UPS! Det var sent at finde ud af det - der har været 12.000 besøg i dag indtil nu og størstedelen bruger netop de browsere

På med arbejdstøjet

Mvh. AllanE
Der er yderligere 29 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis