Nyt design på LDS

Hej alle sammen

 

Som I kan se, har LDS fået nyt design! Det har været længe undervejs og jeg håber I kan li' det. Jeg mangler i skrivende stund nogle småting, som bliver rettet i løbet af de kommende dage.

 

Forløbet omkring det nye design har været ret imponerende. Vi lavede i første omgang en designkonkurrence på et globalt design-site, for at få et nyt logo. I løbet af kort tid, sendte 16 forskellige designere fra hele verden i alt 50 forslag. Vi endte på vores helt egen, specialdesignede LDS-maskot, som I kan se rundt omkring her.

 

Derefter startede vi en konkurrence samme sted vedr. design af hele LDS. Over 20 designere deltog og det tog en måneds tid at udvælge vinderen og efterfølgende lave justeringer og finpudsning af designet.

 

Med designet i hånden, startede kodningen og nu kan I se det endelige resultat. I første omgang er der tale om et rent facelift til LDS, dvs. funktionaliteten i forummet mv. er det samme.

 

PS: Efter 2 års stilstand i forumsoftwaren, er der heldigvis begyndt at komme aktivitet omkring videreudviklingen af forummet (det er et open-source system nu), så jeg håber, at der begynder at komme nye versioner snart.


Mvh. AllanE
Hej alle sammen   Som I kan se, har LDS fået nyt... Vis hele indlægget
59 svar
 Følg tråden
Der er 50 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ser samme fejl!

Kigger på det nu.

Mvh. AllanE
Er meget bedre nu....
Ja hold da op hvor det går nu, har du fodret den med substral eller
Det er der jo dem der gør, jeg kender en der bor i Sønderborg. Han er godt nok sådan temlig skør i skallen, har havde lige købt en spritny computer til 15.000,00 kr. men da den store klovn ikke kunne få den til at virke som han ville, røg den ud til genbrug.
Manden har ikke så meget hjerne tilbage at han ikke kan forstå at går man ind og ændre i bios og lignende, så skal det gå galt når man i forvejen ikke har mere forstand på tingene end han hele tiden skal spørge andre til råds. Desværre for ham er de lige så uduelige som ham. Rent gætte værk.
Skrevet af Klaus Lundstedt på 11 feb 2013 12:26
Ved du hvor??? 

mvh

Den er hentet !
For at ryge direkte til det det handler om når jeg er på besøg her, så bruger jeg altid /forum når jeg går på siden. Idag røg jeg via forside ind, wauuuu det er sgu flot allan. Thumbs up.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis