smartphone

Jeg ville gerne ha' udskiftet , min HTC 3300 med windows styresystem, til en nyere model, men jeg har ingen anelse om, hvordan andre styresystemer fungerer. Jeg købte den for navigatorens skyld, og det fungerer da også fint. Nogen anbefalinger til en ny, jeg synes faktisk windows styresystem, er noget bøvl. ( måske manglende evner )

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Jeg ville gerne ha' udskiftet , min HTC 3300 med... Vis hele indlægget
56 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
der er jo det med fremmedord, de virker bedst, hvis man kan stave dem rigtigt, her i dette tilfælde går jeg ud fra, at du betragter grom som en ignorant ? At du ikke har mødt en magen til, kan skyldes, at grom aldrig er blevet kopieret.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
din brors iphone er det en fire? pointen med den nye var længere batteritid, og hvis du kan køre den flad på under 4 timer vil jeg meget meget meget gerne se en 4 timers lang film om det.

lynæs du spilder tid ved at forsvarer ham, for det er ik det det handler om! heller ikke at jorde hinanden! ja undskyld, jeg gik efter manden ikke bolden, grom. det kan du ha ret i, undskyld.

men jeg gad fanme godt se dig køre en iphone4 flad på 4 timer.
Det er jo et generelt problem med levetiden på smartphone i dag.
Men uanset mærke og styresystem så skal man være klar over at den ikke kan leve et døgn hvis man bruger den med alt tændt.
Hvis processor og gps arbejder 100 procent så lever de ikke længe på en opladning.
Alle jeg kender der har smartphone sætter begrænsninger på hvad de skal.. Ikke hente/tjekke mail konstant, ikke være på msn konstant, ikke være på facebook konstant, ikke have gps tændt konstant.
Og når den er nede i batteri så ikke lige spille noget grafik- og net-krævende for at slå en time ihjel hvis ikke man er tæt på en lader.
Med en smartphone skal man sætte sig ind i hvad den kan, eller have en person i nærheden der altid lige kan hjælpe lidt til.. Ligesom med en computer.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Det kan du ha ret i, men man kan ikke genneraliserer på den måde; min mail er sat til at hente hvert minut
Nå vi kommer vist ikke videre ad den sti. Men hvad bruger i så af penge på at være på, og hvad er i på ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Annonce
Jeg får 1 GB data hver måned for 49,- hos TELMORE. Det er så hurtigt St jeg primært kun bruger 3G istedet for wifi hotspots. 1 Gb er mere end rigeligt; der blev engang lavet et forsøg hvor danmarks størtste netforbruger blev sat til kun at bruge 3G i en måned, han kom op på 2 GB på sin computer...... Så at man får 20 Gb hos 3 er en smule i overkanten men jeg kan anbefale TELMORE til det trådløse
Hvis man skal tegne nyt på telmore så er det billigste på deres hjemmeside 79 kr. pr md. for maks 2 GB data.. og du vil måske bruge 5% af det maks.
Jeg betaler i øjeblikket 11 kr. for 1 GB og bruger ca. 20 % - det er et tilbud de har givet mig for januar, februar og marts og så ryger den på 49 kr. pr md igen.. men om man kan nytegne til den pris fremgår ikke..
Men min regning hos telmore.dk ligger på ca. 200 kr. pr md. inkl de 29 kr jeg betaler for at kunne ringe gratis til alle andre telmore kunder.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg benytter iPinion, og der har jeg 10GB om måneden, og det får jeg ALDRIG brugt
hmmm, min svigersøn her Iphone 4, som job telefon - og den bliver brugt, alt kører med opdatering konstant - hvis den ikke sidder i billader når han kører holder den ikke hele dagen, jeg har selv en HTC Desire Z, job telefon - den bliver også brugt - dog har jeg den ikke til at opdatere alt muligt hele tiden, men 2 mails konto opdaterer den hele tiden - den holder strøm så jeg kan "nøjes" med at lade om natten, forbrug tja uinteressant da det er job telefon men mener vi har 1 GB /mdr. og det bruges ikke.

Jeg vil dog tro at det Lynæs har brug for kan klares med en nyere Nokia (fx N97 mini) - når han nu er træt af Windows - ingen grund til at købe en over smart " smartphone" hvis det kun dækker forbrug som beskrevet, just my opinion.

Kun en tåbe frygter ikke haven  
Kalde nr. XPB5991 

Godt argument.
Men det hele er nok forældet, inden jeg ta'r mig sammen

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis