smartphone

Jeg ville gerne ha' udskiftet , min HTC 3300 med windows styresystem, til en nyere model, men jeg har ingen anelse om, hvordan andre styresystemer fungerer. Jeg købte den for navigatorens skyld, og det fungerer da også fint. Nogen anbefalinger til en ny, jeg synes faktisk windows styresystem, er noget bøvl. ( måske manglende evner )

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Jeg ville gerne ha' udskiftet , min HTC 3300 med... Vis hele indlægget
56 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er lidt ærgerligt, ja nærmet møgærgerligt, at en sådan tråd med så mange skrevne ord, skal blive så følelsesladet, så det bliver umuligt for et gennemført uvidende individ som undertegnede/mig at fatte en skid.
Jeg har til tider fulgt med i tråden, idet jeg også pusler med tanker om at anskaffe en sådan smartphone, men selv de mange ord, er jeg ikke blevet meget klogere. Nu ved jeg end ikke hvornår det er smatphone eller en telefon.
Jeg tror på at du Thomas, har sat dig voldsomt meget ind i sagerne, men når du krydrer dine indlæg med så megen hidsighed og indforståede betragtninger falder en tumbe som jeg af. Jeg kender ikke denne Sonne, som jeg altså nu fik forklaret, men det gjorde at jeg ikke fattede noget af det du skrev i den sammenhæng.
Når du nu alligevel skriver så mange ord, ville budskabet have haft meget større værdi, hvis du stille og roligt ville opremse for og imod det ene og det andet. Det håber jeg stadig kunne ske.!
Omvendt er jeg sikker på, at jeg nok kan finde et emne, hvor jeg kan køre dig totalt rundforvirret!! :-))))

Med venlig hilsen
ktm

 

hehe, du har ret i at det bliver følelsesladet men det var med alt andet end hidsighed, det er jo det der med at skrift er 7% af et budskab.... det er iøvrigt også irrelevant. hvis du går ind på http://apple.com/dk/iphone/features/ så kan du læse hvad den kan, og jeg kan love dig for at hvad der står er det samme jeg vil sige for det der står er hvad du får. ellers kan du læse min første post her, hvor jeg skriver om kameraet.

bring bare et rundforvirrende emne op, jeg er frisk på at prøve xD

i øvrigt er du også velkommen til at spørge om noget hvis du har brug for svar.

peace
Efter min ringe opfattelse er en smartphone en minicomputer der kan bruges som telefon.
Dvs. man kan bruge den til flere ting end at ringe. Navigation, kalender, mp3, vatterpas, kompas, radio og nettet osv osv.
Mange syntes de er ekstra fede fordi man kan være på facebook og andre sociale netværk med sådan en telefon døgnet rundt.

Den negative side af smartphones er vel at når man bruger alt det de kan, så holder en opladning ikke ret mange timer. HTC wildfire og desire kan kører flade på 3 til 5 timer når alt er tændt.
Omvendt så kan de kører på en opladning i flere dage hvis man kun bruger dem som en alm. telefon.

Sonne fra "so ein ding" er stor fan af alt fra appel hvilket han lader skinne igennem i sine udsendelser.

thomaskaufi hvad du har gang i har jeg ikke lige fatte, og så er der vel ikke mere i det.. for jeg har ikke brugt tid på at læse alt det du har skrevet her.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Annonce
grandoldignorent........
"Sonne" fra so ein ding er glade for apples produkter, men det betyder ikke nødvendigvis at hans anmeldelser ikke passer.

en iphone kan med alt kørende, og det har jeg fra egen erfaring, køre fra kl. 7 om morgenen hvor jeg sætter mig ind i toget og læser bøger, ser film, surfer net, lytter musik, checker email på iphone og uden at lukke det igen så det er tændt i baggrunden køre lige til kl. 11 om aftenen hvor den siger "20% batteritid tilabage" jeg har sågår med lidt god vilje holdt den kørende to dage.

hvis du ikke har fattet hvad jeg har gang i, så få det fattet inden du fortsætter diskutionen.

magen til ignorent har jeg aldrig nogensinde mødt.
okay

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

det er sgu sjovt at du virkelig gider at sætte dig selv i en rolle hvor man med et hævet øjenbryn og med "kom igen" klasker sig selv for panden. nogle mennesker vil virkelig gøre meget for at få det sidste ord indført.

hvis en desire er flad på 3-5 timer så..... kan det virkelig passe at det er så lidt?

det er sgu sjovt at du virkelig gider at sætte dig selv i en rolle hvor man med et hævet øjenbryn og med "kom igen" klasker sig selv for panden. nogle mennesker vil virkelig gøre meget for at få det sidste ord indført.

hvis en desire er flad på 3-5 timer så..... kan det virkelig passe at det er så lidt?

og nej, jeg er ikke vred eller hidsig, jeg er bare mystificeret

Du bliver ved med at gå efter manden og ikke bolden..

Jep hvis man spiller spil på en så holder den ganske få timer.. Men min brors iphone kan også kørers flad på under 4 timer hvis den får lov til at arbejde...
Stand by holder de jo alle længe. Min "rekord" med HTC wildfire er 2 % strøm på 16 timer og ca. 15 % fra en fredag morgen til en søndag aften.. kun med nogle få samtaler.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Der er yderligere 16 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis