For ung til Goldwing?

Hej.
Jeg har en Suzuli Bandit 650 men kunne godt tænke mig en Goldwing. Men er jeg for ung som 35 årig at købe mig en Honda Goldwing årgang + 2001???  Der er jo lidt "morfar" over cyklen. De skulle jo nødigt grine af mig i klubben.
 Kender du måske en ung Goldwing kører? dvs under 50!!!. (Ja ja, dem over 50 er selvfølgelig også unge, blot på en anden måde)

M.v.h  Mads / Maskinarbejder

17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Mads.
Ja undskyld, men få dig da et liv !
Hvis du hele dit liv retter dig efter hvad andre syntes du skal gører og have, har du et lorteliv
Hvis du har lyst og råd, så køb dig en GW. om det er en sofacykel eller en tohjulet bil, kan da være ligemeget, bare du har det rart med dit valg.
Jeg kører selv MZ og har gjort det det meste af tiden, jeg havde for en kort bemærkning en Honda CX 500, men det var slet ikke noget for mig der kun er 59 år
Nu er drømme jo gratis, og drømmen for mig er en BMW R 1100 RT men jeg er nu godt tilfreds med min Mulle.

V.h.  Håndværkeren
Hej..
Jeg syntes ikke du er for ung til en GL... men jeg syntes du er for gammel til en Bandit.. ;-)

Mvh Jan
Hej Håndværker..
Nee.. men jeg har da haft en.. men den er sku for vild til min gamle person.. Har pt en v strom.. og jeg er ret glad for den, hvilket jeg ikke troede jeg ville blive. Så den har været en positiv overraskelse :-)..
Men en bandit er jo til folk mellem 18 og 22...ikke til mænd ;-)

Mvh jan J
Annonce
Hej..
Køb den Goldwing der passer dig bedst. Har selv en ældre dame fra ..86 GW 1200, det er det bedste køb jeg endnu har gjort.
Man er hverken for ung eller gammel til den slags.

Mvh. Claus
men man skal være forberedt på en ganske anderledes kørsel! Ikke noget med knæene ned på asfalten i sving osv. Det hævnes! Kører selv Intruder Volusia og vil ikke andet!

 

Tror ikke at en ung kører gider have min Bandit som den ser ud nu.
Den er nemlig gjort touring venlig dvs med 3 kufferter, høj justerbar vindskærm, gps, styrtbøjle, varmehåndtag, 12 v stik osv. Men en køretur til Østrig er den nok lidt for lille til. Derfor ønsket om en GW.

M.v.h  Mads / Maskinarbejder

Tror ikke at en ung kører gider have min Bandit som den ser ud nu.
Den er nemlig gjort touring venlig dvs med 3 kufferter, høj justerbar vindskærm, gps, styrtbøjle, varmehåndtag, 12 v stik osv.


Den er god nok Mads, du skal ha en GW, og nej, de vil ikke grine af dig i klubben, held og lykke

MVH
For ung til at køre Gold Wing - se lige ham her:

http://www.youtube.com/watch?v=0nrMQ3QwyPo 

Begrænsninger ligger vist i hovedet og ikke i kværnen...
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis