For ung til Goldwing?

Hej.
Jeg har en Suzuli Bandit 650 men kunne godt tænke mig en Goldwing. Men er jeg for ung som 35 årig at købe mig en Honda Goldwing årgang + 2001???  Der er jo lidt "morfar" over cyklen. De skulle jo nødigt grine af mig i klubben.
 Kender du måske en ung Goldwing kører? dvs under 50!!!. (Ja ja, dem over 50 er selvfølgelig også unge, blot på en anden måde)

M.v.h  Mads / Maskinarbejder

Hej. Jeg har en Suzuli Bandit 650 men kunne godt... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej vvs`eren. Tak for videoen. Der er godt nok fart i den GW. Er sgu ikke sikker på at jeg turde følge dem på banditten!!!
Nok ser en goldwing lidt stor og klodset ud men med den rigtige kører bag styret kan den køre fra de fleste.

M.v.h  Mads / Maskinarbejder

Eller du kan overvejen en mellemvare - Pan European - ikke sofa - men stadig dejlig komfortabel..

 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

Hej Kamb. Ja en Honda ST 1300 er også en kandidat på min ønskeliste. Eller en BMW i samme størrelse.
Efter at jeg har vundet i lørdags- Lotto i morgen køber jeg mig en 6-7 forskellige MC´er fra min ønskeliste. Sådan!

M.v.h  Mads / Maskinarbejder

Hej mads74dk..
Prøv at checke en Varadeo (Honda).. det er en overset cykkel, der kan fås til fin pris, og findes ikke meget bedre. (efter min mening :-))

Mvh jan J
Annonce
Hej Jan. Jo, Reise Enduroen fra Honda er også en super cykel, især offroad. Men er den ogå god ved høj fart på Autobahnen?

M.v.h  Mads / Maskinarbejder

der køre en honda goldwing i assens af en forholdvis ung fyr.!
tit parkeret forand vestfynneren.!

honda goldwing er en halv bil hvor man sidder ovenpå karosseriget (sædet)
eller to hjullet bil som en anden i tråden også kald den.!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis