Play fra TDC - gratis musik

Hej

Er ved at sætte mig ind i det flotte tilbud fra TDC om gratis musik. (Det var da også på tide vi fik noget for pengene, jeg synes de er skrupdyre. Jeg måtte give kr. 480 for at skifte navn på regningen. De sagde at det var en helt ny aftale, når firmaet kom til at hedde noget andet)

Det er lykkedes mig at få gemt numrene på harddisken. Men nu vil jeg jo godt afspille nogen. Jeg har brændt en cd men den kan ikke køre i min bil-cd. Der siger den error. Mener at jeg læste et sted på tdc's side at man kunne få musikken til at køre på sit stueanlæg, men hvordan? (Vores anlæg er i øjeblikket demonteret, så jeg kan ikke prøve den brændte cd her)

Håber nogle "halvnørder" har sat sig ind i hvordan.

På forhånd tak.

Hilsen Zenobia
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvor mange cd´er har du brændt? jeg mener faktisk der er en slags begrænsning på numrene, så de kun kan kopieres en gang eller hvordan det er?

Hejsa Zenobia!

Du kan hverken brænde cd'er med de numre, eller overføre dem til nogle afspillere, ipod etc.

Men der findes tricks, som nogle har brugt *host* ..

Hilsen
TDC Teknikeren

Hilsen
 Mark
Nå ja, nu har jeg prøvet hjælp-linket og der var svar på mine spørgsmål. Man kan ikke brænde musikken ligesom du skrev, Mark.

Tak for hjælpen

Hilsen Zenobia
sender lige en flaske hostesaft, så mark kan få det sidste sagt???

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis