PUCH MAXI Fordæk ?

Hej Alle.

Jeg har et fordæk som sidder lidt løst. Der er ingen forbremse på, men den rammer hele tiden på forskærmen. Udover dette er der fra fordækket, (der hvor bremsen skulle sidde), faldet en lille engang rund tynd metal skive som nu er helt bøjet, den sidder inde bag en anden metal skive(når denne metalskive er løs kan man se et mørkt hul ind i hjulet)

Skal jeg ud og købe et nyt fordæk ? eller betyder den kun noget for forbremsen?

jeg vil nødig investere i et helt nyt dæk til 500 kr, hvis jeg er nødt til det? er der så nogen der har et liggende jeg kan købe?

Mvh

Andreas
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Så er bremsebakkerne og det hele væk, eller hvad? du kunne evt. købe brugt. Jeg mener faktisk jeg har noget liggende. Jeg kan se efter i morgen hvis du er interesseret?


 

Hej.

Jeg har fået fæsnet den nu og spændt efter, jeg tager en tur på den imorgen for at se hvordan den kører.. .

AK OG VE ! DEN SKAL VIRKE smile

´Hvis ikke.. så uploader jeg billeder. mvh Andreas
Har du bremser på den?


 

Ikke på forhjulet nej. Har den liggende men de er ikke sat på. Forresten ved jeg nu hvad problemet er..

Kuglen i kuglelejet er faldet ud og den skive der sidder foran kuglelejet er helt bøjet og skæv..

Er det ikke bare en ny kugle og en ny skive?

/ Tuketuk
Annonce
helt nyt leje ville jeg mene?og husk at give det godt med fedt


 

Jeg har besluttet mig for at købe et helt nyt fælg.. tør ikke rode mig ud i det.

Har du et fordæk fælg liggende og i så fald hvor i landt bor du ?

/tuketuk
Jeg tror nu godt du kunne klare det med et leje? jeg har desværre ikke noget liggende. bor i sønderjylland.


 

Men jeg forstår ikke hvordan man sætter det i?

Det er mig en gåde, og det ser helt anderledes ud end det man ser på billedet ved thansen..

/tukeutk
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis