Hjælp til PowerPoint

Hej

Jeg er nybegynder med Powerpoint, og jeg skal ret hurtigt have lavet en ansøgning i PowerPoint. Kan du hjælpe?

Jeg har lavet en master med et logo, som jeg gerne vil have vist på alle sider fra side 2 og frem.

Jeg vil ikke have logoet vist på forsiden, men jeg kan ikke finde ud af, at "slå masteren fra" alene på forsiden. Hvordan gør jeg?confused

Griber jeg det forkert an?

;-) Mille
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Mille

Nu roder jeg sjældent (læs: aldrig) med Powerpoint, men hvis jeg ellers forstår dit spørgsmål korrekt, kan du så ikke bare starte en *helt ny* Powerpoint side, som så bare skal være forsiden?

Med andre ord: Du har din nuværende præsentation, som er side 2 til slut. Og så starter du en ny præsentation, hvor du designer forsiden.

Der er helt sikkert en skide smart måde at gøre det "rigtigt" på, men jeg aner desværre ikke, hvordan det gøres smile
Uden at vide noget om problemet med Powerpoint og hvilket job du søger, vil jeg lige komme med en kommentar!

Jeg lærte alle de finde ansøgningstips i skolen. Rette opstilling og henvisning til hvor man så annoncen osv...

Jeg har aldrig brugt det. Og jeg har aldrig fået afslag!
Jeg har hjulpet konen med at skrive nogle. Og hun insisterede på at følge den sindssygt kedelige og uinteressante måde at skrive jobansøgning på:-(
Hun har fået en del afslag... (Men har dog fået et godt job nu!!)

Jeg ringede engang uopfordret til afdelingslederen og spurgte om han manglede en mand. Han sagde at han gerne ville have noget på papir, og en time senere afleverede jeg en ansøgning.
På spørgsmålet om hvorfor den var skrevet med blå skrift, kunne jeg kun sige at det var håbets farve og at min printer var tør for sort!! Og derudover synes jeg også det viste at jeg kunne komme videre hvis jeg manglede en del!!
- Han ringede 2 dage senere og ville ansætte mig!!