Antal indlæg.

Med dette indlæg har jeg nået 3500 indlæg smile , det er da helt utroligt som tiden den går.

V.h. Håndværkeren
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Et forsigtigt tillykke herfra... Dejligt med nogle aktive hjælpsomme medmenneskersmile

Edit: og nu mangler jeg kun 3426 i at nå håndværkeren

Christian

Du må se at blive lidt mere hjælpsom speedi :-P
Citat fra Håndværkeren

Ja især med det navn wink

Hehe, navnet er taget efter vores kat, som til tider er lidt "speedi". Når han får hans løbeture fra den ene ende af lejligheden til den anden, og glemmer at gulvet er glat så han kurrer ind i væggen biggrin

Christian

Du skal lære din kat at løbe "dødsdrom" langs skyggelisterne ved loftet i stuen. Kanske dine gæster vil mene de så ikke skal have mere af din dyre wiskye.
Annonce
Det kan du have ret i, vi griner dog mere af ham når han rammer væggen med fuld fart, og så efter at have sundet sig lidt trisser af sted som om det var med fuldt overlæg

Christian

Citat fra Speedi

Et forsigtigt tillykke herfra... Dejligt med nogle aktive hjælpsomme medmenneskersmile

Edit: og nu mangler jeg kun 3426 i at nå håndværkeren

Hej Speedi,

Jeg kan se på billedet at du er temmelig ung , så mon ikke du med tiden overhaler Håndværkeren, som jo er pensionist rolleyes

Venlig hilsen

Klaus
Hehe, det er nu min søn der er på billedet, det var da han stadig var lille (knægten er 2 år nu), mon ikke jeg skulle få det skiftet ud med et billede af den rigtige Speedi (min kat)

Christian

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis