Defekt hækklipper-Er der noget at gøre?

Jeg har købt en brugt Bosch hækklipper på en internetauktion. Desvære virker den ikke som lovet. Manden jeg købte den af har afprøvet den inden den blev sat til salg og der virkede den efter sigende fint. Nu har jeg så afprøvet den og prøvet at vrikke lidt med ledningen, men motoren kører stadig slet ikke. Inden jeg beder om at få pengene tilbage, vil jeg dog lige prøve at spørge her om der skulle være nogen der har en ide' om hvad der kan være galt.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er sådan ca. tre muligheder !
Ledningerne kan være defekte i håndtaget eller ved kontakterne. Kullene er slidt godt ned så der ikke er ordentlig forbindelse til komukatoren eller du har købt KATTEN i sækken.

V.h. Håndværkeren
Jeg har skilt lortet af nu og har pillet lidt ved kullene og fik maskinen til at køre. Men de ser godt nok lidt slidte ud - især den ene af dem? Nå, men jeg må hellere skifte dem begge 2, mens jeg er i gang, og få blæst maskinen godt ren. Lige et et ekstra spørgsmål. Er alle kul egentlig ens eller skal jeg tage de gamle med når jeg skal ud og købe nogle nye?
Du skal blot oplyse om hvad det er for en maskine de er til, så får du dem der høre til den model. (og nej kullene er meget forskellige på de fleste maskiner)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis