Bremser på Skoda Fabia

Hej
Bremserne på min fabia priver lidt ved ligeudkørsel (uden at man bremser). Er ret sikker på, at det forsvinder, hvis jeg renser bremseklodserne og smører lidt frisk kobberfedt på bagsiden.

Er der nogen der ved, om der skal nye klips eller lign. dimser til for at få dem på igen. Jeg har aldrig haft den skildt ad før...

MVH Lars

Lars, Aalborg
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ja det skader jo ikke at få det set efter men hvis den piver er det nok fordi at det har været varmt af at noget hænger så kig godt på dine klodser at de ikke er ved at slå fra på jernstykket og at dinne glide bolte er renne og glider nemt det plejer ikke at være nødvendigt at skifte bøjlerne der holder caliprene inde
Dem drejer du ind,hvis du bruger det rigtige værktøj er det nemt,hvis du bruger skruetvinge,hammer og rørtang er det lidt besværligt.

René
Her kan du finde noget og det er halv pris i forhold til DK. http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.TRS0&_nkw=Bremskolbenr%C3%BCcksteller+Bremsenr%C3%BCcksteller+18+teilig+Bremse+Bremskolben+Werkzeug&_sacat=0
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis